دبير سابق فدراسيون تير و كمان تاكيد كرد: كريم صفايي تنها براي گرفن حق ميلاد وزيري و زهرا دهقان اقدام به نامه نگاري با فدراسيون جهاني كرده و حاضر به همكاري براي رفع خطر تعليق است.

حميدرضا بتو در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: صفايي پس از بركناري، تماسي با فدراسيون جهاني نداشت تا اينكه ميلاد وزيري و زهرا دهقان از ليست بازيكنان المپيك حذف شدند اينجا بود كه وي مكاتبه اي با تام ديلن دبير كل فدراسيون جهاني انجام داده و از نحوه بركناري خود گفت.

وي ادامه داد: ديلن دبير كل فدراسيون جهاني در پاسخ گفت: اگر پاسخ درستي در مورد شرايط بركناري صفايي وجود نداشته باشد و رئيس فدراسيون به ناحق بركنار شده فدراسيون تير و كمان ايران را تعليق مي كنند جالب اين جاست كه روساي فدراسيون جهاني تير و كمان حتي اطلاعات مربوط به فدراسيون هاي ديگر مثل دوچرخه سواري و قايقراني را هم داشتند.

بتو در مورد نام فريادشيران دبير اسبق فدراسيون در نامه تام ديلن تاكيد كرد: نامه مذكور بايد به نام من صادر مي شد اما در اين ميان كوتاهي اي از سوي روابط بين المللي فدراسيون صورت گرفته و بعد از دبيري فريادشيران، نام دبيران جديد به فدراسيون جهاني اعلام نشده بود.

وي در مورد دليل نامه نگاري صفايي ادامه داد: تمام حرف صفايي اين است كه ميلاد وزيري و زهرا دهقان خودشان سهيمه المپيك را پس از سال ها تلاش و تمرين كسب كرده و حالا هم آماده ترند بنابراين حق آنها است كه به المپيك بروند.

طبق نامه صادر شده نيز هر تصميم و اقدام فدراسيون تيروكمان منوط به روشن شدن نحوه بركناري صفايي است و اسامي هر يك از ورزشكاران اعزامي به المپيك نيز بايد با امضاء صفايي تاييد شده باشد.

دبير سابق فدراسيون تير و كمان گفت: بايد طبق اساسنامه مجمع انتخاباتي تشكيل مي شد و حتي پس از پايان دوره رياست با راي اعضا مجمع حكم به كنار گذاشتنش داده و براي فرد جديدي راي گيري مي شد حالا هم بايد پاسخ مناسبي برنامه فدراسيون جهاني ارسال و دليل بركناري صفايي توجيه شود.

* صفايي پدر تير و كمان ايران است

وي تاكيد كرد: اگر وزير ورزش بخواهد رئس سابق فدراسيون هر كمكي جهت پيشگيري از بحث تعليق انجام مي دهد اما بحث اين است كه حق به حقدار برسد صفايي شناسنامه و پدر تير و كمان ايران است و مطمئن باشيد بيش از همه دلش براي اين ورزش مي سوزد حتي اگر خود وي را به فدراسيون برنگردانند بحث مهم ، رسيدن به حق وزيري و دهقان است چون صفايي نيازي به چيزي ندارد.

بتو يادآور شد: بعد از بركناري همراه با رئيس قبل قصد انجام مصاحبه را نداشته و تنها پس از ديدن مصاحبه رسولي نژاد تصميم به مصاحبه گرفت صحبت هاي رسولي نژاد تنها در جهت مخدوش كردن چهره صفايي بوده و از همين جا از تمام مردم به خاطر ادبياتي كه وي در صحبت هايش در مورد صفايي به كار برده ، معذرت مي خواهم اين ادبيات از سوي معاون پارلماني وزير جاي تاسف دارد./مح

برچسب ها: دهقان ، وزیری ، صفایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار