رئیس فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران گفت: لازمه موفقیت در رشته ژیمناستیک جذب ورزشکاران موفق و انجام تمرین‌های منظم است.

جعفر درویش‌زاده در مراسم راه‌اندازی خانه ژیمناستیک شهرستان ساوه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراك اظهار داشت: شناسایی ورزشکاران مستعد و با انگیزه در هر رشته ورزشی راه رسیدن به موفقیت و پیشرفت را هموار می‌کند.

وی تصریح کرد: مسئولان ورزشی و روسای هیئت‌ها باید جوانان و نوجوانان مستعد در رشته ژیمناستیک را با برگزاری طرح‌های بزرگ استعدادیابی شناسایی کرده و با برگزاری کلاس‌های آموزشی و تمرین‌های منظم زمینه رشد و ترقی آنان را فراهم کنند.

رئیس فدارسیون ژیمناستیک با اشاره به جایگاه این رشته ورزشی در شهرستان ساوه خاطرنشان کرد: شهرستان ساوه در سال‌های اخیر رشد و پیشرفت بسیار خوبی در این رشته داشته است که امید می‌رود با پرورش ورزشکاران بزرگ به یکی از قطب‌های این رشته در کشور تبدیل شود.

درویش‌زاده افزود: ورزشکاران این شهرستان برای دستیابی به موفقیت و رسیدن به پیشرفت نیازمند حمایت مسئولان دستگاه‌های اجرایی هستند که می‌طلبد همکاری و تعامل خوبی با اداره ورزش و جوانان ساوه داشته باشند.

وی بیان کرد: ورزش جذاب و زیبای ژیمناستیک دشواری تمرینی و فنی خاص خود را دارد که با تمرین و ممارست می‌توان در این رشته درخشید.

علی‌محمد گلستانی‌فرد معاون استاندار مرکزی نیز راه‌اندازی خانه ژیمناستیک را گام موثری برای کسب عنوان‌های قهرمانی و آموزش جوانان مستعد در این رشته ورزشی عنوان کرد و اظهار داشت: خانه ژیمناستیک این شهرستان 500 متر مربع مساحت دارد که برای ساخت آن 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است./ع

برچسب ها: ژیمناستیک ، ساوه ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد یاسین پناهی
۱۵:۳۰ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
۶ ساله هستم