حوزه هنري و شهرداري ها بايد در خصوص اكران فيلم ها، حمايت را به صورت عادلانه انجام دهند.

مهدي صباغ زاده، كارگردان در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به زمان مناسب اكران فيلم «راه بهشت» گفت: خوشبختانه ايام ماه مبارك رمضان به دليل هم خواني با موضوع فيلم راه بهشت،‌ زمان مناسبي براي اكران و قابليت جذب مخاطب را دارد.

وي ادامه داد: راه بهشت بعد از فيلم محمد رسول الله  نخستين فيلم تاريخي از دوران پيامبر (ص) است و به لحاظ جذابيت و فضاي پر تنش، فيلم تاريخي قابل قبولي است.

صباغ زاده تصريح كرد: اين فيلم از فيلمنامه‌ي خوبي برخوردار است و سعي شده هر سكانس آن با واقعيت تطابق داشته باشد.

وي ضمن بيان اينكه فيلم هاي تلويزيوني نياز به حمايت دارند، افزود: راه بهشت فيلم تاريخي و مذهبي است كه ساخت آن كمتر در سينماي ما اتفاق مي افتد و بنابراين همه‌ي ارگان ها بايد از اين فيلم حمايت كنند.

صباغ زاده در ادامه عنوان كرد: فيلم هايي با موضوع تاريخي، سينماي فرهنگي ما را تشكل مي دهد از اين رو كم توجهي به موضوع تاريخ و تنها حمايت از فيلم هايي با موضوع خيانت عادلانه نخواهد بود و با آن چيزي كه مسئولان و حوزه هنري ادعا مي‌كنند مغايرت پيدا خواهد كرد.

وي اظهار داشت: تبليغات اين فيلم كامل صورت گرفته اما شهرداري و حوزه هنري نيز بايد در اكران فيلم از ما حمايت كنند.

صباغ زاده در خصوص سرمايه گذاري فيلم افزود: اكثر فيلم هاي تاريخي به هزينه و بودجه‌ي بالايي نياز دارند و خوشبختانه تهيه كننده فيلم با هزينه هاي خود اين فيلم را به سرانجام رسانده است.

وي خاطرنشان كرد: بازيگران انتخاب شده در اين فيلم در الويت هاي اول من بودند، زيرا آنها را برچسب توانايي شان انتخاب كردم./ي2
برچسب ها: صباغ زاده ، فیلم ، راه بهشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.