دومین همایش سراسری مسئولان روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور امروز در رشت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گیلان ، در این همایش 2 روزه ، مسئولان روابط عمومی 21 استان کشور با کاربردهای نوین وسائل ارتباط جمعی، تبلیغات در رسانه آشنا می شوند.

مجتبی خلفی مشاور مدیر عامل و مسئولان روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور ، ارتقای دانش و مهارتهای ارتباطی کارکنان روابط عمومی ، معرفی هرچه بیشتر فعالیت ها و وظایف این سازمان به مردم و مسئولان را از مهمترین هدفهای این همایش اعلام کرد و گفت:برگزاری 16 ساعت برنامه آموزشی با موضوع شناخت و سنجش افکار عمومی ،ارتباط با رسانه ها و مفاهیم روابط عمومی زیر نظر استادان برجسته کشوری از دیگر برنامه های این همایش است.

سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور از سازمان های تابعه وزارت اقتصاد و دارایی است که وظیفه تعیین و تکلیف اموال منقول و غیر منقول  تحت اختیار دولت و فروش از طریق بر گزاری مزایده های عمومی ،اعاده کالاهای گمرکی و انهدام کالاهای قاچاق برای سلامت جامعه و احقاق حقوق دولت را بر عهده دارد.

اردشیر محمدی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان اموال تملیکی کشور ، سعادتی استاندار گیلان و جبار کوچکی نزاد از نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی از سخنرانان این همایش هستند/س

برچسب ها: همایش ، مسئولان ، اموال ، تملیکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.