مهندسان عضو سازمان نظام مهندسي ساختمان استان كرمانشاه نخستين گروهي از مهندسان عرصه ساخت وساز كشور خواهند بود كه براي ايمن سازي و كيفي سازي سرمايه گذاري و ساخت مسكن در كشور پيشگام مي شوند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، سرانجام با تلاش مداوم دبيرخانه دائمي كتاب استاندارد ملي ايران و حمايت هاي گسترده سازمان ملي استاندارد ايران و وزارت راه و شهرسازي به منظور تحقق اجراي مواد 155 و 168 قانون برنامه پنجم توسعه كشور، نخستين كتاب جامع هوشمند استاندارد ملي ابنيه و ساختمان ايران منتشر  و توزيع آن توسط اين دبيرخانه آغاز شد.
به گفته مسئولان شوراي مركزي سازمان نظام مهندسي ساختمان كشور اين كتاب هوشمند علاوه بر ارائه استانداردهاي ملي مصالح، تجهيزات و تاسيسات ساختماني و مباحث بيستگانه مقررات ملي ساختمان به معرفي بيش از 300 عنوان كالا و 6 هزار واحد توليدي داراي نشان استاندارد ملي در سطح كشور با امكان به روز رساني مي پردازد.
بنابر اين گزارش در اجلاس پانزدهم هيئت عمومي نظام مهندسي ساختمان كه با رويكرد حمايت از كار و سرمايه ايراني در كرمانشاه برگزار خواهد شد، كتاب جامع هوشمند به عنوان ابزار اصلي و نوين براي بالا بردن كيفيت و نظارت بر ساخت و ساز كشور توزيع مي شود.
به اين ترتيب مهندسان عضو سازمان نظام مهندسي ساختمان استان كرمانشاه نخستين گروهي از مهندسان عرصه ساخت و ساز كشور خواهند بود كه براي ايمن سازي و كيفي سازي سرمايه گذاري و ساخت مسكن در كشور پيشگام مي شوند.
اين اثر بزرگترين اقدام به منظور حمايت از توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني در حوزه توليد مصالح، تجهيزات و تاسيسات كيفي و استاندارد در ايران است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار