پدیده گرد و غبار در هفتمین روز متوالی، همچنان موجب كاهش میزان دید افقی در نواحی غربی و مرزی این استان بخصوص شهرستان قصرشیرین شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

كارشناس پیش بینی اداره هواشناسی كرمانشاه گفت : هم اكنون میزان دید افقی در شهرستان قصرشیرین هشت هزار متر است كه دو هزار متر از حد طبیعی و استاندارد یك هوای سالم و پاك كه 10 هزار متر است، كمتر می باشد.

'محمد خسروی' دمای فعلی شهر قصرشیرین را 26 درجه سلسیوس بالای صفر اعلام كرد و اظهار داشت: دمای هوای امروز نسبت به همین ساعت در روز گذشته یك درجه كاهش داشته و خنك تر شده است.

وی افزود: پیش بینی می شود وضعیت هوا در ساعات آینده صاف با غبار رقیق در بعضی ساعات همراه با وزش باد و احتمال افزایش نسبی غبار در این شهرستان مرزی باشد.

گرد و غبار موجود در هوای منطقه قصرشیرین نتیجه طوفانهای شن در بیابان های كشور عراق است كه بعد از چند روز بوسیله باد از مرزهای غربی وارد كشورمان می شود و آلودگی هوای این مناطق را به همراه دارد.

قصرشیرین در غرب استان كرمانشاه با بیش از 186 كیلومتر مرز مشترك با عراق یكی از شهرهای مرزی كشورمان است كه در طول سال بارها با آلودگی ناشی از پدیده گرد و غبار مواجه است./س


برچسب ها: هفتمین ، دید ، افقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.