فرمانده سپاه عاشورا گفت: با یکپارچگی در برابر تحریم‌ها و مانع‌تراشی‌های دشمن ایستاده‌ایم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، پورجمشیدیان  امروز در مراسم افتتاح این دو طرح عمرانی در سپاه ناحیه مراغه، عزت و سربلندی ایران اسلامی را در سایه شهیدان و ایثارگران دانست.

وی افزود: ادامه راه شهیدان و ایثارگران تلاش برای حفظ انقلاب است که در هیچ برهه‌ای نباید کمرنگ شود.

پورجمشیدیان، وحدت و همدلی آحاد جامعه را مایه پیروزی مردم در برابر تحریم‌ها و مانع‌تراشی‌های دشمن دانست.

وی تاکید کرد: انقلاب یک حرکت رو به اوج است و همه ما مسئول پاسداری از خون شهدا و آرمان‌های امام (ره) هستیم.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: امروز تهدیدها به تحریم‌ها تبدیل شده اما دشمنان ما باید بدانند که با تحریم و ترور کاری از پیش نبرده و خودشان را رسواتر می‌کنند.

وی افزود: در شرایط کنونی هر کس در هر مسئولیتی که قرار دارد باید با پیروی از ولایت و راه شهدا، با بصیرت و شناخت به جامعه خدمت کند و با تأسی به فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را از آسیب‌ها محفوظ بدارد.

نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران عامل آرامش و آسایش مردم ایران است.

دواتگری، اطاعت از رهبری را در تمام زمینه‌ها موجب پیشرفت دانست و افزود: رهبری سکاندار کشتی انقلاب است و رهنمودهای ایشان بهترین مسیر برای رسیدن به توسعه و پیروزی در برابر دشمنان است.

منصور صادقی‌اصل، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه نیز در این مراسم بسیج و سپاه را بازوان انقلاب و نظام برای ایستادگی در مقابل ابرقدرت‌ها اعلام و اظهار کرد: مردم ایران هیچ‌گاه تسلیم زورگویی‌های دشمنان نخواهند شد.

در این مراسم همچنین نصیر بخشی‌زاده به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه مراغه منصوب و از زحمات سه ساله پرویز علیپور در مراغه قدردانی شد.

طرح‌های افتتاح شده در سپاه ناحیه مراغه، شامل سالن ورزشی 9 دی و پایگاه مقاومت شهدای روستای ورجوی بود که برای اجرای این دو طرح با زیربنای یک‌هزار و 500 مترمربع، چهار میلیارد و 650 میلیون ریال هزینه شده است./س

 

برچسب ها: یکپارچه ، دشمن ، مانع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.