امير قلعه نوعي سرمربي تيم استقلال شرايط تيم را در اردوي تركيه مورد بررسي قرار داده است تا تصميم نهايي خود را براي انتخاب تركيب اصلي استقلال اتخاذ كند اما در اين مورد وي با ترديد بسيار زيادي روبرو شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اميرقلعه نوعي در خط حمله استقلال با شرايط خاصي روبرو شده است، وي از حضور آرش برهاني و ميلاد ميداودي در اين پست از فصل گذشته بهره مند است و از طرفي نيز امين منوچهري را از تيم سايپا جذب كرد و سياوش اكبرپور نيز در دو پست هافبك نفوذي و مهاجم مي تواند آبي ها را همراهي كند اما در اين ميان وي در خط حمله با شرايط خاصي روبرو شده است زيرا سه مهاجم اصلي اين تيم در باز يهاي تداركاتي آماده ظاهر شدند، آرش برهاني و ميداودي در ديدارهاي تداركاتي تيم گل به ثمر رساندند و منوچهري نيز عملكرد قابل توجهي را ارائه كرده است به همين دليل اميرقلعه نوعي با ترديد در خصوص حضور كدام زوج در خط حمله تيم استقلال روبرو شده است.
گفتني است: وي در نظر دارد از منوچهري در كنار آرش برهاني استفاده كند اما از طرفي با اين تركيب ميلاد ميداودي جايي در تركيب اصلي ندارد و اين موضوع مشكلاتي را براي اعضاي تيم ايجاد مي كند.
شايان ذكر است: سيستم اصلي تيم استقلال در فصل جديد هنوز مشخص نيست البته قلعه نوعي سيستم سه هافبك نفوذي و يك مهاجم و همچنين حضور دو مهاجم در خط حمله را مورد بررسي قرار داده است.
اما اين در حالي است كه شرايط براي خط حمله اين تيم مشخص نيست و اميرقلعه نوعي تا به حال تصمیم قاطعي در اين خصوص نگرفته است و در انتظار ادامه تمرينات و بررسي شرايط بازيكنان در اين پست است كه تصميم نهايي را بگيرد.
اين در حالي است كه حضور توزي و جباري در خط مياني عاملي است كه سياوش اكبرپور را براي حضور در تركيب تيم دچار مشكل مي كند و امير قلعه نوعي در نظر دارد كه از حواشي احتمالي در استقلال جلوگيري كند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار