رئیس اداره مسکن و شهرسازی شهرستان دماوند گفت: خوشبختانه به برکت زحمات شبانه‏ روزی مسئولان شهرستان دماوند، سرعت اجرای طرح مسکن مهر آبعلی قابل ملاحظه است.

 

فرهاد فرح ‏بخش در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: این پروژه مراحل عملیاتی خود را به خوبی پشت ‏سر می ‏گذارد.

وی ادامه داد: طرح مسکن مهر شهر آبعلی تا پایان سال جاری ساماندهی می شود.

فرح‏ بخش اضافه کرد: اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند به عنوان متولی اجرای طرح و پیمانکار مجری پروژه، فونداسیون واحد های مسکونی مهر آبعلی را اجرایی کرده است.

رئیس اداره مسکن و شهرسازی شهرستان دماوند از اجرای این طرح در دو نقطه مجزا خبر داد و افزود: این طرح در دو نقطه مجزای "مبارک ‏آباد" و "گل ‏آباد" آبعلی در حال اجراست.

وی ادامه داد: در سایر مناطق شهر آبعلی، زمینی برای اجرای طرحی خانه‏ سازی از سوی دولت در نظر گرفته نشده است.

فرح‏ بخش اضافه کرد: پیش از این، در برخی نقاط شهر آبعلی به نام اجرای طرح مسکن مهر تصرفاتی از سوی افرادی صورت گرفته بود.

رئیس اداره مسکن و شهرسازی شهرستان دماوند افزود: با همکاری مسئولان قضایی  رودهن از تداوم تخلفات این افراد جلوگیری به عمل آمد.

به گفته وی، آنچه در جریان اجرای طرح مسکن مهر آبعلی در حال شکل‏ گیری است، کار برای مردم است که این امر با شدت به مسیر خود ادامه می‏ دهد.

فرح ‏بخش تصریح کرد: اجرای طرح در اراضی خارج از مبارک ‏آباد و گل ‏آباد شهر آبعلی تخلف محسوب و تصرف قلمداد می‏ شود.

رئیس اداره مسکن و شهرسازی شهرستان دماوند از به ‏کارگیری سازه ‏های ساختمانی پیش ‏ساخته برای احداث واحد های مسکونی طرح مسکن مهر آبعلی خبر داد.

 شایان ذکر است شهر آبعلی از توابع رودهن بیش از دو هزار نفر جمعیت دارد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.