رودهن/ اگر قرار بر پاسخگویی وزارت جهاد کشاورزی است؛

باید همه فعالیت ‏های این حوزه در اختیار این وزارت‏ خانه قرار گیرد

مشاور وزیر جهاد کشاورزی گفت: اگر قرار بر پاسخگویی وزارت جهاد کشاورزی است، باید همه فعالیت‏ های این حوزه در اختیار این وزارت‏ خانه قرار گیرد.

علی‏ رضا سائلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: باید همه امور کشاورزی به صورت تجمیعی در اختیار یک مجموعه قرار گیرد.

وی ادامه داد: چگونه می‏ توانیم از بهره‏ برداران سطوح مختلف کشاورزی حمایت کنیم، در حالی که بخش سرمایه یعنی بانک‏ های عامل در اختیار جهاد کشاورزی نیست و برای ارائه وام به این قشر مشکلات بسیاری وجود دارد.

سائلی اضافه کرد: دلیل مستثنی شدن بانک کشاورزی از اصل 44 قانون اساسی به فرمان رهبر فرزانه انقلاب، ایجاد بسترهای لازم برای ارائه خدمات بهتر به کشاورزان بود.

مدیرکل هماهنگی امور استان‏های وزارت جهاد کشاورزی افزود: اما این قانون توسط مجلس شورای اسلامی تقسیم شد، در حالی که وزارت صنعت، معدن و تجارت باید به امور مرتبط به خود بپردازد.

وی، ریسک ‏پذیری را از ویژگی‏ های لازم برای مدیران فعال در عرصه جهاد کشاورزی خواند.

مدیرکل هماهنگی امور استان ‏های وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: ریسک ‏پذیری و نترسیدن از خطرات نشانه بارز جهادگران از همان اوان انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و دوره ساخت خسارات جنگ تحمیلی است که تا به امروز نیز حفظ شده است.

سائلی اضافه کرد: چندی پیش نهادی از وزارت جهاد کشاورزی خواستار ارائه مستندات درباره پیشرفت ‏های در حال گزارش به مردم بود و پاسخ ما به این نهاد البته غیرمرتبط با این امر، بهره ‏مندی از نعمت افتخار خدمت‏ رسانی به مردم بود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.