بهروز عطایی سر مربی تیم والیبال کاله آمل گفت: این دوره از مسابقات والیبال جام باشگاههای آسیا در سطح بسیار بالایی برگزار سد، اما نتیجه برای ما آن طور که می خواستیم رقم نخورد.

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله آمل در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در این دوره از پیکارها ی والیبال جام باشگاههای آسیا تیم چین با چهار ملی پوش حضور داشت، قطریها با بهره گیری از بازیکنان خارجی به خصوص 2 یار آلمانی که در پایان مسابقات سه کاپ (ارزشمندترین بازیکن، بهترین والیبالیست و بهترین زننده سرویس) را کسب کردند، وبه طور کلی با تیمی جند ملیتی به چین آمده بودند.
نماینده والیبال قزاقستان هم طبق معمول همه ساله با ترکیب تیم ملی خود در این بازیها شرکت کرده بود.
وی تصریح کرد: ما پیش بینی بازیهای سخت وسنگینی را همان طور که پیش از اعزام به چین گفته بودم می کردیم، شرایط برای ما خیلی سخت بود. در سنوات گذشته تیم های ایرانی با شرایطی خاص و با بهره گیری از تمام توانمندیهای والیبال ایران در جام باشگاههای آسیا شرکت کرده بودند.
وی خاطرنشان کرد: از زمانی که مسابقات آسیایی در سطح باشگاههای قاره راه اندازی شد تیمهای ایرانی یار کمکی و به نوعی باترکیب تیم ملی به مصاف حریفان خود رفتند اما متاسفانه برای ما وضعیت فرق می کرد.
سرمربی تیم والیبال کاله آمل در ادامه گفت: من برای نرسیدن به عنوان قهرمانی که برای دستیابی به آن دورخیز کرده بودیم به دنبال بهانه آوری نیستم، به هیچ عنوان کسب مقام سومی، عنوان ضعیفی نیست اما من راضی نیستم. امیدوارم در دوره های بعدی این نتیجه جبران شود.

عطایی تصریح کرد: بسیاری از مهره های کلیدی و قدرتمند تیم چون از مسابقات انتخابی المپیک به همراه تیم ملی آمده بودند ما مجبور بودیم از آنها در  تمرينات آماده سازي بي بهره باشيم برخي از آنها در فرودگاه به تركيب تيم ملحق شدند و برخي  هم در چين به ما پيوستند.

وي اظهار داشت: فرهاد نظري افشار ديگر مهره كليدي تيم هم به دليل مصدوميت در پست دريافت كننده قدرتي بود وي نيز نتوانست در طول اين بازي ها حتي 2 تا اسپك محكم و قدرتمند به منظور امتياز آوري بزند.

** جذب يار كمكي و بالا رفتن ضريب اطمينان
سرمربي تيم واليبال كاله اما در ادامه ياداور شد: ما براي بالا رفتن ضريب اطمينان نياز به يار كمكي داشتيم ولي بنا به دلايلي اين اتفاق صورت نگرفت.

عطايي تصريح كرد: تيم ما به طور كلي در تمامي ديدارهاي اين دوره از مسابقات بازي هاي خوبي را از خود به نمايش نگذاشت خستگي و فرسودگي بازيكنان اصلي باعث شد تا نمودار عملكرد انها در مسابقات افت و خيز زيادي داشته باشد.

**برد شانسي قطريها

وي در ادامه گفت: ما در بازي نخست مقابل تيم العربي قطر خوب نبوديم اما چون قطري ها ضعيف عمل كردند موفق به پيروزي بر آنها شديم چه بسا كه شاهد بوديم در بازي دوم به مراتب قدرتمند تر و آماده تر ظاهر شده و موفق به شكست تيم كاله آمل شدند.

** از بازيهاي چين ، درس بزرگي گرفتيم

سرمربي تيم واليبال كاله امل تصريح كرد: باشگاه كاله آمل براي نخستين بار در مسابقات جام باشگاه هاي آسيا شركت كرده حضور در اين بازيها تجربه بسيار خوبي براي ما و مسئولان باشگاه شد از اتفاقات بوجود آمده درس هاي بزرگي گرفتيم.

عطايي گفت: من سال ها به عنوان مربي در كنار تيم ملي كار كردم اما در اين مسابقات متوجه شدم كه بازي در سطح ملي و باشگاهي تفاوتهاي بسيار زيادي دارد.

**بار سنگين پيكاني ها روي دوشمان بود

وي خاطرنشان كرد: ما براي حضور در مسابقات جام باشگاه ها و كسب نتيجه زير بارسنگين عنوان قهرماني تيم پيكان بوديم همه از تيم كاله كه براي اولين بار با شرايطي متفاوت تر به جام باشگاه هاي آسيا مي رفت هم توقع رسيدن به عنوان قهرماني داشتند./اف

برچسب ها: کاله ، آسیا ، سومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.