فرماندار فیروزكوه گفت: پیشبرد و به ثمر نشاندن پروژه مسكن مهر شهرستان، نیازمند تعامل دستگاه های متولی و عنایت مراجع فرادستی است.

 

'سعید افشار نادری' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: در پیشبرد پروژه ملی مسكن مهر شهرستان از روز نخست تاكنون، با برگزاری نشست های متعدد تلاش های فراوانی صورت پذیرفته است.

وی شرایط نامساعد اقلیمی در حدود نیمی از سال (كه پیشبرد پروژه های عمرانی را با كندی و سكون مواجه می سازد) را یكی از علل اصلی تاثیر گذار در این پروژه عنوان و خاطرنشان كرد: امروز با تعامل و هم اندیشی به دنبال جبران مافات و عقب ماندگی ها در این زمینه می باشیم.

فرماندار فیروزكوه تصریح كرد: در عرصه برق رسانی و انتقال آب به این پروژه، اقدامات بسیار خوب و قابل قبولی صورت پذیرفته است و در زمینه تامین زیرساخت های گاز رسانی نیز با انجام شبكه گذاری ها و اجرای تست های نهایی، آماده واگذاری انشعابات می باشیم.

وی بیمه و كندی آماده سازی واحدها را دو مشكل اصلی فراروی آن عنوان نمود و افزود: با مبالغ اختصاص یافته از محل اعتبارات عمرانی كمیته برنامه ریزی شهرستان، قطعا این پروژه از پیشرفت نسبتا مناسبی در زمینه تامین زیرساخت های اساسی برخوردار خواهد شد.

افشار نادری با بیان اینكه پیشبرد این پروژه نیازمند تعامل و همكاری آحاد مسؤولان و دستگاه های متولی است، تصریح كرد: بخشی از ضعف های موجود این پروژه به خود تعاونی ها و ناهماهنگی های آنان باز می گردد.

وی خاطرنشان كرد: در هیچ دوره ای به یاد نداریم كه دولت با تامین زمین، وام، آوردن زیرساخت های اساسی و . . . بخواهد تا مردم بی بضاعت و ضعیف اجتماع صاحب خانه و كاشانه شوند و این مهم از فرصت های مغتنم و بركات دولت های نهم و دهم است.

فرماندار فیروزكوه با بیان اینكه به زودی نواقص ریز موجود بر سر راه این پروژه را با تعامل تمام و كمال همه دستگاه ها برطرف خواهیم نمود، اذعان داشت: با افتتاح 570 واحد اولیه مسكن مهر كه در آینده ای نزدیك در فیروزكوه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت، در حقیقت چراغ مسكن مهر روشن شده و تمایل مردم به مشاركت هر چه بیشتر در به ثمر نشستن آن افزایش خواهد یافت./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.