حوزه حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 15 با هدف سهولت تردد شهروندان به ویژه معلولین و سالمندان نسبت به اجرای 450 مورد همسطح سازی و احداث معبر اقدام کرده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  اقدامات یاد شده در سه ماهه اول سال  جاری انجام شده است ودر مدت زمان یاد شده نسبت به اجرای  ده مورد اصلاح هندسی ، احداث دو مورد پل هوایی عابر پیاده در 35 متری قصر فیروزه خیابان قصر فیروزه و خیابان خاوران، ترمیم و نگهداری 21 دستگاه پل عابر،  نصب، باز سازی ، نگهداری چراغ های راهنمایی اقدام کرده است.
 این گزارش می افزاید: از فعالیت های شاخص این حوزه که در سه ماهه اول سال جاری اجرا شده می توان به اجرای بیش از 175 کیلومتر خط کشی محوری، 461 بلوک عابر پیاده، 75 ایستگاه اتوبوس،  640 عدد انواع نوشتار و فلش و همچنین نصب پنج هزار متر طول گاردیل و انواع جانپناه ایمنی و تعمیر ونگهداری شش هزار و 500 متر طول گاردیل،  تعمیر، نگهداری 42 دستگاه سرپناه ایستگاه اتوبوس اشاره کرد.
شایان ذکر است: این حوزه همچنین نسبت به نگهداری سه کیلومتر معابر ویژه دوچرخه در خاور شهر، تجهیز و نگهداری چهار پایانه و احداث سرویس های بهداشتی در این مکان ها، تجهیز و نگهداری شهرک آموزش ترافیک اقدام کرده است./ز

برچسب ها: حوزه ، ترافیک ، سهولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.