دبیرکل فدراسیون در ابتدا ضمن خیر مقدم به اعضای شرکت کننده در این نشست به نکاتی اشاره کرد.

 به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران،محمد نبي در این نشست گفت: در ابتدا باید از میزبانی خوب باشگاه فرهنگی ورزشی نیروی زمینی ارتش به خاطر برگزاری این مسابقه تشکر کنیم و این یکپارچگی  میان مسئولان ورزش فوتبال در کشور را به فعال نیک بگیریم و حضور همه عزیزان فعال در عرصه امور تربیتی و فرهنگی فوتبال قطعا موجبات اتحاد و یکپارچگی در مسائل فرهنگی فوتبال کشور مهیا خواهد کرد. دبیرکل فدراسیون در ادامه  با اشاره به اهمیت تامین اعتبار در مسائل فرهنگی و اختصاص بودجه به این مسائل توسط باشگاهها و هیات های فوتبال در استان ها گفت: درست است که متولی مسائل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال است ، اما این باشگاهها و هیات های فوتبال استانها هستند که در مسابقات برگزار شده به صورت مستقیم با هواداران در ارتباط هستند و در نشست قبلی که با این مسئولین داشتیم از بهروان سرپرست سازمان لیگ خواستم که به باشگاهها ابلاغ کند که بودجه ای را برای مسائل فرهنگی در نظر بگیرد،  چرا که ساماندهی مسائل فرهنگی در استادیوم ها و اماکن ورزش برای فدراسیون فوتبال بسیار حائز اهمیت است . دبیرکل فدراسیون در پایان گفت: باید توجه ویژه ای به مسائل مهم فرهنگی در حیطه بانوان نیز داشته باشیم و باشگاههایی که متولی ورزش بانوان هستند نیز باید بخشی از بودجه خود را به این مسائل اختصاص دهند.


  ملامحمد: بنای فرهنگی و تربیتی را برای ورزش فوتبال کشور ایجاد کنیم


 محمدرضا ملامحمد – رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال
 گفت: در دوره 4 ساله قبلی فدراسیون و با دستور مستقیم رئیس و حمایت های دبیرکل فدراسیون فوتبال ، سازماندهی تشکیلات فرهنگی در ورزش فوتبال کشور آغاز شد و در ابتدا به معرفی مسئولین فرهنگی هیات های فوتبال کشور پرداختیم و کلیه دستورالعمل ها و آیین نامه های مربوط به نحوه اجرای فعالیت آنها را تدوین و ابلاغ کردیم و به طور کلی شاکله اصلی فعالیت مسئولین فرهنگی فوتبال کشور را ایجاد کردیم و در حال حاضر به دنبال بهبود روش ها و یافتن راه حل های مناسب برای پیشرفت مسائل فرهنگی فوتبال کشور هستیم. وی در ادامه افزود: امروز در فوتبال کشور روز مبارکی است ، چرا که مسئولین فرهنگی همه باشگاههای لیگ برتر و دسته اول در فوتبال و فوتسال ، هیات های فوتبال استانها ، مسئولین فدراسیون فوتبال و متولیان فرهنگی وزارت ورزش و جوانان به صورت مسنجم و یکپارچه در کنار هم هستند و همه ما تلاش می کنیم تا اهداف و برنامه های مشخصی را در این نشست برای مسائل فرهنگی فوتبال کشور مشخص و در آینده اجرا کنیم. در پایان افزود: تمام تلاش ما باید نشر خوبی ها در ورزش باشد و باید با بدیهای موجود با شیوه فرهنگی مناسب و اخلاقی حسنه و دعوت با منطق به سمت خوبی ها ، فرهنگ را در فوتبال کشور توسعه دهیم و بنای فرهنگی و تربیتی را برای ورزش فوتبال کشور ایجاد کنیم. در ادامه جلسه و پس از پخش نماهنگی از فعالیت های ورزشی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران سرهنگ حسن پور – رئیس ورزش نیروی زمینی ارتش و مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی نیروی زمینی به شرح فعالیت های این ارگان پرداخت و گفت این باشگاه به عنوان یکی از باشگاههای قدیمی در زمینه ورزش کشور فعالیت می کند و ما در سال 90 در 18 رشته و به صورت کاملا حرفه ای فعالیت خود را ادامه دادیم و از جمله اهداف ما کمک به افزایش  روحیه ورزشی و نشاط در جامعه ارتش و خانواده های وابسته به آن است و نیروی زمینی و باشگاههای نظامی مانند آن در ورزش کشور باعث حفظ ورزشکاران ما در سنین جوانی و دوره سربازی آنها می شود و استمرار فعالیت ورزشی آنها را ایجاد می کند.
 وی در پایان گفت: فرهنگ در ورزش و به خصوص در فوتبال بسیار مهم است و رسالت فرهنگی در فوتبال و تلاش برای آن به عهده شما عزیزانی است که در این نشست حضور دارید و مخاطب شما کل جامعه ورزش فوتبال کشور است. /با




برچسب ها: فوتبال ، فرهنگ ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار