مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی خط انتقال آب آشامیدنی شهر خلخال از سد بفراجرد امسال آغاز شده و طرح آبرسانی به شهر خلخال در میان مدت اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  اردبيل عبدالحسین حسن‌زاده امروز در نشست هم اندیشی با فرماندار شهرستان خلخال افزود: اجرای طرح‌های آبرسانی به شهرستان‌ها با جدیت ادامه دارد و تامین آب شرب شهرستان خلخال نیز یکی از این اولویت‌هاست.

وی خط انتقال آب آشامیدنی خلخال از سد بفراجرد را بزرگترین طرح‌ آبرسانی اردبیل عنوان کرد و افزود: طرح توسعه شبکه فاضلاب شهر خلخال با اختصاص 20 میلیارد ریال امسال اجرایی می‌شود.

حسن زاده با اشاره به اینکه امسال اعتبارات شبکه فاضلاب شهر خلخال چهار برابر افزایش یافته گفت: در حالی که در سال 89 فقط یک میلیارد 800 میلیون ریال به ادامه عملیات اجرایی شبکه فاضلاب شهر خلخال اختصاص یافته بود این رقم به 5 میلیارد ریال در پارسال افزایش یافت.

حسن‌زاده در ادامه افزود: عملیات اجرایی خط انتقال آب آشامیدنی شهر خلخال از سد بفراجرد آغاز شده و طرح آبرسانی به شهر خلخال در میان مدت اجرا می شود که از بزرگترین طرحهای آبرسانی استان اردبیل محسوب می‌شود./س 

برچسب ها: اردبیل ، انتقال ، آب ، شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.