وزارت امور خارجه انگليس، با انتشار گزارشي در مورد وضعيت بحرين، به نقض حقوق بشر توسط نيروهاي امنيتي اين كشور و عدم پايبندي مقامات بحريني به قوانين بين المللي در مواجهه با معترضان، اعتراف كرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران  ، به نقل از المنار؛ اين گزارش مي افزايد؛ با افزايش اعتراضات در بحرين، سركوب تظاهرات كنندگان و خشونت در قبال آنها توسط نيروهاي امنيتي بحرين، افزايش يافته كه همگي اينها با دستور مستقيم مقامات رژيم‌ آل خليفه بوده است.
 
همچنين؛ در گزارش وزارت امور خارجه انگليس، پيرامون اوضاع بحرين آمده است: سركوب معترضان و ادامه آن، نگراني ها را در مورد ايجاد تنش بيشتر در بحرين افزايش داده و مقامات انگليسي در اين گزارش از پادشاه بحرين خواستند تا اصلاحات فراگير و فضاي باز سياسي را در كشور اجرا كنند و از كشتار مردم و جوانان پرهيز كنند.
 
گفتني است؛ از آغاز اعتراضات در بحرين، تعداد زيادي از مخالفان رژيم آل خليفه، كشته و زخمي شدنند و زندانهاي اين كشور پر است از فعالان سياسي مخالف وضع موجود در بحرين است و همچنين روز گذشته اعلام شد كه نبيل رجب، فعال حقوق بشري در بحرين، بار ديگر توسط نيروهاي امنيتي بحريني بازداشت و به زندان منتقل شده است.


برچسب ها: انگلیس ، نقض ، حقوق ، بحرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار