مدیركل پشتیبانی امور دام استان كرمانشاه در زمینه تامین گوشت قرمز و مرغ در ماه مبارك رمضان مشكلی نخواهند داشت بنابراین برای خرید و ذخیره سازی این اقلام، عجله نكنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه
حسن احمدی' با بیان اینكه با هماهنگی اتحادیه دامداران و صادركنندگان دام استان، برنامه ریزی های لازم برای عرضه گوشت گرم گوساله و گوسفند، اندیشیده شده است، یكی از ویژگیهای این تصمیم را عرضه گوشت قرمز گرم با دو هزار تومان زیر قیمت بازار در هر كیلوگرم، عنوان كرد.

وی ادامه داد: نمایشگاههای عرضه مستقیم كالا، ویژه ماه مبارك رمضان از 28 تیر ماه آغاز و تا ششم مردادماه ادامه دارد كه در این نمایشگاهها گوشت گرم قرمز و نیز گوشت گرم مرغ و مرغ منجمد را با قیمت تعادلی به مصرف كنندگان عرضه می كنیم.

مدیركل پشتیبانی امور دام استان در خصوص اینكه چه میزان گوشت قرمز و مرغ در این دستور كار توزیع می شود، گفت: هنوز میزان توزیع را مشخص نكرده ایم ولی آنچه مسلم است شركت به اندازه كافی از ذخیره این اقلام برای مصرف در ماه رمضان برخوردار است و جای هیچ نگرانی نیست.

احمدی اضافه كرد: گوشت گرم مرغ را با هر كیلوگرم 47 هزار ریال به مردم عرضه می شود و قیمت گوشت مرغ منجمد كه عمدتا از كشورهای تركیه و برزیل وارد شده نیز به مراتب كمتر از این میزان خواهد بود.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان كرمانشاه نیز پیشتر اعلام كرده بود، نمایشگاههای عرضه مستقیم كالا ویژه ماه مبارك رمضان از 28 تیرماه آغاز و تا روز ششم مردادماه آینده به مدت 9 روز، در مناطق مختلف استان بر پا خواهد شد.

'علی اسماعیلی' گفت: در این نمایشگاهها، اقلام خوراكی و پرمصرف ماه رمضان با حدود 15 درصد تخفیف به مشتریان عرضه می شود./س


برچسب ها: ماه ، رمضان ، قرمز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.