رئیس فدراسیون فوتبال گفت: حذف جام حذفی در گرو موافقت AFC و برای حمایت از تیم ملی است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ،بجنورد  علی کفاشیان در حاشیه مجمع انتخاب رئیس هیئت فوتبال خراسان شمالی با اشاره به صحبت های مطرح شده در خصوص حذف جام حذفی در فصل پیش رو گفت: این تصمیم تنها برای فصل آینده و حمایت از تیم ملی در بازیهای مقدماتی جام جهانی گرفته شده و در حد یک پیشنهاد مطرح شده که در صورت موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا و به این شرط که سهمیه ایران در جام باشگاههای آسیا محفوظ بماند اجرایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هفته آینده جلسه ای با مسئولان AFC خواهیم داشت که علاوه بر طرح این موضوع در خصوص میزان سهمیه تیمهای کشور در جام باشگاهها نیز رایزنی خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه مدارک لازم از سوی فدراسیون به AFC ارائه شده ابراز امیدواری کرد در فصل آینده با 4 سهمیه کشورمان در جام باشگاههای آسیا موافقت شود.

کفاشیان در خصوص حضور بانوان با حجاب اسلامی در مسابقات برون مرزی نیز گفت: بعد از یکسال و نیم تلاش و رایزنی با کنفدراسیون فوتبال آسیا و به تبع آن فدراسیون جهانی فوتبال فیفا مقامات را متقاعد کردیم که می توان با حجاب اسلامی در مسابقات شرکت و این موضوع تصویب شده و اجرایی خواهد شد.

وی اظهار داشت: در خصوص لباس بانوان و طرح آن نیز با دیگر کشورهای اسلامی به یک اتفاق نظر واحد خواهیم رسید و به فیفا اعلام خواهیم کرد.

وی با اشاره به ظرفیت های خوب فوتبال در استان خراسان شمالی از عدم حمایت صنایع و حامیان مالی از فوتبال دراستانهای کوچک ابراز تأسف کرد و خواستار توجه مسئولان در ترغیب بخش خصوصی برای ورود به فوتبال در مناطق کمتر توسعه یافته این رشته شد.

علی روشن مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز در این جلسه بر لزوم همکاری همه دست اندرکاران فوتبال در استان تأکید کرد و گفت: اجماع و نظر جمعی صاحبنظران در کنار برنامه ریزی مدون به فوتبال خراسان شمالی کمک می کند تا مسیر رشد و توسعه را زودتر بپیماید./س

 

برچسب ها: جام حدفی ، تیم ملی ، بجنورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.