هشتمین نمایشگاه بین‌المللی مرغداری، دامپروری، شیلات و آبزیان در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد در مراسم افتتاحیه هشتمین نمایشگاه بین‌المللی مرغداری، دامپروری، شیلات و آبزیان در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد اظهار داشت: 220 شرکت داخلی و 20 نمایندگی شرکت‌های خارجی در طول مدت برگزاری این نمایشگاه به نمایش آخرین دستاوردهای خود در زمینه دامپروری می‌پردازند.

سیدمحمد سیدی متذکر شد: در همین راستا نمایندگانی از استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، تهران، البرز، قم، اصفهان، گلستان، مازندران، فارس، آذربایجان شرقی و غربی، یزد و گیلان و هم‌چنین از کشورهای هلند، دانمارک، ایتالیا، اسپانیا، انگلستان، آلمان، آمریکا، اتریش، چین، مالزی، بلژیک، ترکیه، فرانسه و سویس در این نمایشگاه حضور دارند.

وی به عمده فعالیت‌های شرکت کنندگان در این نمایشگاه پرداخت و متذکر شد: معرفی ظرفیت‌های موجود در بخش دامپروری، شیلات و ‌آبزیان کشور و ایجاد فرصت‌های برقراری ارتباط و شناسایی شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد خاطرنشان کرد: افزایش کیفیت تولید و رسیدن به استانداردهای جهانی، ایجاد زمینه‌های مناسب برای بحث و تبادل نظر با استفاده از یافته های علمی، بازاریابی و بررسی امکانات برای صدور کالا به خارج از کشور، یافتن نمایندگان فعال و گسترش ارتباطات از دیگر این اهداف است.

سیدی گفت: مباحثی در ارتباط با خوراک دام و طیور، مرغداری، پودر ماهی، دارو و مکمل‌های غذایی دام و طیور، تجهیزات و ماشین‌آلات، پرورش دام و طیور، وسایل و تجهیزات شیردوشی و مواد ضد عفونی کننده، سیستم‌های برودتی و سردخانه‌ای، سیستم‌های توزین، تجهیزات آزمایشگاهی، خدمات فنی و مهندسی و مشاوره، نشریات و سایت‌های تخصصی و ارگان‌های دولتی مرتبط از جمله زمینه‌های فعالیت این نمایشگاه است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه در وسعتی بالغ بر 16 هزار مترمربع فضای مسقف و روباز برای بازدید علاقه‌مندان دایر شده است.

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی مرغداری، دامپروری، شیلات و آبزیان تا 25 تیرماه سال جاری از ساعت 17 الی 23 در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد واقع در انتهای بلوار وکیل‌آباد این شهر میزبان علاقه‌مندان و متخصصان این رشته است./س


برچسب ها: مدیر ، عامل ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.