مدیرکل نمایندگی‌ها و دفاتر خارجی صداوسیما گفت: تبلیغ امری سطحی نیست بلکه ماندگارترین امری است که بیشترین تاثیر را در جای خود دارد و ماندگارترین امر در اسلام امر تبلیغ است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان وپژوهش های اجتماعی جوانان آستان قدس رضوی دکتر شهرام گیل آبادی در نشست تخصصی در خصوص تکنیک های به روز تبلیغ که به همت شبکه جوانان رضوی در تالار اجتماعات این موسسه برگزار شد ،افزود : نیاز ،پارادایم ،سوال اصلی ،موضوع وشعار از جمله شیوه های نوین تبلیغ وترویج است.

وی داشتن تبلیغ به روز در اسلام خصوصا حول محور چشم انداز را مسئله ای دانست که در زندگی همگان ترسیم می شود وادامه داد : وظیفه اصلی در حوزه ی طلبگی وتبلیغ این است که بتوانیم به جامعه امید دهیم.

این استاد فلسفه همچنین با توجه به ماندگار بودن تبلیغ در جمع طلبه های جوان اظهار داشت : ایده ،محیط انتشار پیام ،حرفه ،شیوه های رسانه ای ،مخاطب وماهیت از شیوه های دیگر تبلیغ وترویج است که امروزه بیشترین کاربرد وتاثیر راداراست.

گیل آبادی خاطر نشان کرد : عمل در امر تبلیغ مهم ترین مسئله برای طلبه ها میباشد و این در حالی است که مبلغان وطلبه های جوان شبکه ی جوانان رضوی این موسسه مسائل را در تبلیغ باید طوری آموزش ببینند ومطرح کنندکه گیرایی داشته باشد.

وی در خصوص دین از نگاه علمی نیز بیان کرد : رفتار دینی ،مناسک دینی ،دانش دینی وتجربه ی دینی مهم ترین سطح های دین است که با برقراری ارتباط صحیح بین تبلیغ ومخاطب بهترین تاثیر رادارد.

گیل آبادی با تاکید بر اینکه تبلیغ امری است که هیجان ایجاد می کند وسپس تاثیر می گذارد، افزود :ساده سازی ،تغییر شکل واغراق از شیوه های رسیدن به تبلیغاتی متفاوت می باشد./س


برچسب ها: دفاتر ، خارجی ، صداوسیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.