با تلاش اداره املاک شهرداری منطقه 10، 14 معارض ملکی باقیمانده در محور یادگار امام (ره) حد فاصل خیابان هاشمی، تا خیابان امام خمینی (ره) طی توافقات انجام شده تا چند روز آینده تملک می شود.

فرامرز عظیمی شهردار منطقه 10 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن اعلام این خبر افزود: یکی از طرح های در دست اجرا و اولویت دار منطقه ادامه اجرای عملیات بزرگراه یادگار امام (ره) است که تا کنون با  توجه به معارضان ملکی و تاسیساتی روند اجرای کار به کندی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: ادامه کار و تسریع درآمد منوط به تملک و تخریب معارضان در این محدوده بوده که پس از اقدامات اداری و برگزاری جلسات متعدد و پیگیری معتمدان و شورایاران محله و هماهنگی با ارگان های ذی ربط در نهایت این امر مهم در حال اجرا می باشد و با تشکیل کارگروه ویژه همچنین جلسه ای که در محل ستاد تعریض خیابان امام خمینی (ره) برگزار شد و مقرر گردید 14 معارض باقیمانده در این محور طی مدت یک هفته توافق شد که منطقه با جدیت این کار را پیگیری می کند.

این مقام مسئول با اشاره به رفع معارضات تاسیساتی نیز اظهار داشت: پست برق معارض واقع در محدوده اجرای طرح نیز توسط اداره املاک با هماهنگی حوزه فنی و عمرانی و اداره کل هماهنگی در حال رفع می باشد.

وی خاطر نشان کرد: طی برنامه ریزی انجام شده و با تلاش مجموعه عوامل و دست اندرکاران منطقه همچنین مشارکت شهروندان این طرح بساز رفع معارضان به سرعت به کار خود ادامه دهد و بر اساس زمانبدی تابلوی روز شمار به پایان برسد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار