همدلی و همراهی مردم و مسئولان تنها راه برون رفت از تحریم ها است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گیلان ؛  امام جمعه موقت رشت در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: ملت ایران در طول 33 سال پیروزی انقلاب اسلامی همواره با تحریم ها مواجه شده و با توانمندی ها، استعدادها و قابلیت های خود در برابر همه تحریم های دشمن ایستاده است.

 'غلامرضا شفیع زاده' با اشاره به زورگویی غرب در اعمال تحریم به ملت استقلال خواه ایران اسلامی افزود: مردم شریف ایران اسلامی با همراهی و همدلی خود در برابر این زورگویی های دشمن نیز خواهد ایستاد و این دوره را نیز با موفقیت پشت سر می گذارد.

وی ، در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار اخیر تعدادی از زنان مسلمان و غیرمسلمان بیش از 70 كشور دنیا با رهبرمعظم انقلاب اشاره كرد و یادآور شد: معظم له در این دیدار نقش زنان را در تحولات انقلاب و بیداری اسلامی برجسته دانستند.

 شفیع زاده بابیان اینکه بهترین دیدگاه نسبت به زن مربوط به دین اسلام است ، گفت: دین اسلام با توجه به توانمندی های زن و مرد تفاوتی برای آنها قائل نشده است.

 امام جمعه موقت رشت در ادامه سخنان خود به گرانی و كمیاب شدن برخی از كالاهای اساسی مردم اشاره كرد و اظهار داشت: صبر و نجابت مردم در برخورد با این گرانی و كمبود كالاهای اساسی به ویژه مرغ شایسته تقدیر است.

حجت الاسلام شفیع زاده تصریح کرد: دولت باید ضمن ارایه گزارشی شفاف به مردم با ذخیره سازی مناسب و واردات كالاهای مورد نیاز مردم به جای كالاهای غیر اساسی و لوكس از بروز این گونه مشكلات در جامعه پیشگیری كند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن ماه مبارك رمضان از مردم خواست نسبت به فریضه امر به معروف و نهی از منكر برای حفظ حرمت این ماه مبارك احساس تكلیف كنند./س
برچسب ها: همدلی ، مردم ، مسوولان ، تحریمها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.