نایب قهرمان مسابقات جهانی كیك بوكسینگ با استقبال مسوولان ورزشی استان وارد اراك شد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ایمان رحمتی' در مسابقات كیك بوكسینگ قهرمانی جهان كه در یونان برگزار شد توانست در استایل لایت كنتاكت و سمی كنتاكت دو مدال نقره كسب كند.

مدیر كل ورزش و امور جوانان استان مركزی در سخنانی در این مراسم ضمن تبریك به این ورزشكار گفت: ورزش كیك بوكسینگ از جمله رشته های مدال آور و قهرمان پرور در میان ورزش های رزمی به شمار می آید.

'سعید ملكی' افزود: رشته هایی مانند كیك بوكسینگ نیازمند توجه بیشتری از سوی مسوولان ورزشی استان وهیات می باشند كه امید واریم با وجود چنین قهرمانان با استعدادی، این مهم صورت گیرد.

وی اظهار كرد: اداره كل ورزش و امور جوانان توجه بیشتری به رشته های قهرمان پروری چون كیك بوكسینگ خواهد كرد.

رییس هیات ورزش های رزمی استان مركزی نیز گفت: رشته های مدال آور از حمایت بیشتری از سوی این هیات برخوردار خواهند شد.

'محمد عسگری' بیان كرد:هیات ورزش های رزمی استان مركزی به دلیل تعدد بالای رشته های موجود در زیر مجموعه خود كار بسیار دشواری برای رسیدگی و سازماندهی به تمامی ورزشكاران ورشته ها دارد.

وی در خصوص حمایت های هیات ورزش های رزمی استان مركزی از این ورزشكار عنوان كرد: چنین ورزشكارانی كه با مدال آوری در میادین جهانی در جامعه ورزش استان مطرح می شوند نیازمند حمایت های همه جانبه از سوی تمامی ارگان ها هستند كه این هیات برنامه دارد با برگزاری اردو های ویژه و اعزام به مسابقات جهانی و بین المللی بتواند پاسخ بخشی از تلاش های این قهرمانان را بدهد.

مربی این ورزشكار نیز گفت: رحمتی از جمله ورزشكاران با استعداد و جسور حاضر در استان است كه با كسب این مقام به خوبی پاداش تلاش های مستمر خود را دریافت كرد.

'محمد خان محمدی' افزود: رحمتی سال گذشته نیز در مسابقات بین المللی اوكراین دو مدال طلا و نقره جهانی كسب كرد كه این امر نشان دهنده توان بالای او است.

وی تصریح كرد: این ورزشكار در شرایط بسیار سخت و با پشتكار زیاد خود به این افتخارات دست پیدا كرد به طوری كه حتی برای مدتی تمرینات را در پاركینگی 30 متری انجام می داد كه این امر مایه تاسف است.

دارنده دومدال نقره مسابقات جهانی كیك بوكسینگ نیز گفت: مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و تمامی كشور های مدعی در این دوره با قدرت حاضر بودند كه به لطف خدا و زحمات مربیان توانستم این افتخار را برای كشور و استان كسب كنم./س

رحمتی، ادامه داد: كاروان تیم ملی كشورمان در این دوره با 17 ورزشكار با قدرت شركت كرد و توانست مدال های رنگارنگ زیادی را كسب كند.

وی اظهار كرد: شش سال است كه در رشته كیك بوكسینگ فعالیت دارم و با توجه به عدم حمایت ، مشكلات بسیار زیادی را در این سال ها تحمل كرده ام.

نایب قهرمان جهان بیان كرد: هزینه اعزام به مسابقات مختلف بین المللی را خود متحمل می شوم و امیدوارم با توجه مسوولان و حمایت های مالی هیات ورزش های رزمی استان مركزی با افزایش انگیزه باز هم برای كشور و استان مركزی افتخار آفرین شوم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.