مربي تيم ملي كشتي فرنگي ايران گفت: مطمئن باشيد بهترين كشتي گيران جهان هم جلوي بچه هاي ما كار آساني نخواهند داشت.

جمشيد خير آبادي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: آخرين اردوي فرنگي كاران از 29 تير درخانه كشتي آغاز خواهد شد و در اين مرحله اردو شرايط بسيار مهم و حساسي است.

وي با بيان اين كه آناليز حريفان از برنامه هاي اصلي ما در اردوي آخر خواهد بود ادامه داد: از فشار اردوهاي قبلي به طور كلي كاسته شده و بيشتر روي مسائل روحي و رواني تاكتيكي و كنترل وزن فرنگي كاران كار خواهيم كرد.

خير آبادي تصريح كرد: تيم كشتي فرنگي ايران همواره در المپيك ها حضور داشته اما فقط جمعا دو مدال از اين مسابقات به دست آورده و حتي حميد سوريان هم كه 5 مدال طلاي جهان را در كارنامه دارد در دوره قبلي اين بازي ها موفقيتي كسب نكرده اما باور كنيد هم اكنون شرايط براي تمامي ملي پوشان بسيار متفاوت است.

وي اضافه كرد: هر شش ملي پوش اعزامي به المپيك 2012 بسيار با انگيزه ، پر انرژي و باهوش هستند و به اعتقاد من در حال حاضر بهترين تيم فرنگي دنيا را در اختيار داريم.

خيرآبادي در پاسخ به اين سوال كه پيش بيني مي كند تيم ايران در المپيك چه نتيجه اي را كسب كند، گفت: پيش بيني كه در كار منطقي و درستي نيست اما اطمينان دارم يكي از بهترين نتيجه تاريخ كشتي فرنگي ايران را در بازي هاي المپيك بدست خواهيم آورد./ق

برچسب ها: نتیجه ، کشتی ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.