مبعلي ،در آخرين دقايق فصل نقل و انتقالات استقلال را ترك كرد و راهي پيكان شد تا مشخص شد كه وي نيز با مشكلاتي روبرو بود اما احتمالا حرف هاي درگوشي در خصوص نبود وي در تركيب اصلي او را پشيمان كرده است.

 
به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، ايمان مبعلي درحالي جذب تيم استقلال شد كه آن زمان نه از حضور جباري در تيم خبري بود و نه صحبتي از بازگشت جان واريو مي شد، اما در نهايت شرايط براي اين هافبك تغيير كرد و هافبك آبي ها كه تمرينات ويژه و بدنسازي را همراه استقلال پشت سر گذاشت سرانجام اين تيم را ترك كرد.

گفتني است ، ايمان مبعلي اعلام كرد حضور جباري عامل ترك وي نبوده اما صحبت از اين است كه مبعلي پس از شنيدن صحبت هاي درگوشي و بحث هايي در خصوص نيمكت نشيني اش در تيم  تصميم به جدايي از استقلال گرفت.

وي تصور مي كرد پس ازحضور در اين تيم قرار است جانشيني بازيكني مانند جباري باشد اما پس از قطعي شدن حضور وي و همچنين بازگشت جان واريو عرصه را به خود تنگ ديد و تصميم گرفت شرايط را تغيير دهد.

شايان ذكر است، اين بازيكن با وضعيت متفاوتي براي حضور در تركيب روبرود اما در نهايت اوضاع كاملا تغيير يافت و اين بازيكني كه با مشكل مالي بسياري روبرو نبود با همان مبلغ به پيكان پيوست و مشكل مالي بر سر اين اتفاق ايجاد نشد از طرفي ايمان مبعلي از اطرافيان در تيم شنيده بود در صورتي كه در اين تيم بماند بايد نيمكت نشين باشد و آن زمان است كه شرايط براي وي تغيير مي كند زيرا ديگر راهي براي جدايي وجود ندارد به همين دليل تصميم خود را تغيير داد و از استقلال جدا شد تا بتواد در تركيب پيكان به ميدان برود./ق

برچسب ها: هافبک ، آبی ها ، مبعلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار