امير قلعه نوعي سرمربي تيم استقلال نام محمد علوي بازيكن سفارشي برخي اطرافيان تيم استقلال را از فهرست نهايي خود خارج كرد و اين موضوع را به صورت رسمي به مسئولان تيم اعلام كرد.

  به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، در حالي كه پس از جدايي پرويز مظلومي از تيم استقلال ،محمد علوي در تمرينات تيم استقلال حضور داشت و اعضاي تيم را همراهي مي كرد اما اين اتفاق زماني نبرد زيرا پيش از شروع مسابقات ليگ وضعيت براي اين بازيكن تغيير كرد و علوي ناچار شد جمع آبي ها را ترك كند.
 اين در حالي است كه گفته مي شود پس از مشخص شدن ايده ال نبودن رابطه سرمربي تيم  استقلال با چند عضو هيئت مديره تيم، اين اتفاق رخ داد و تضميني براي ماندن اين بازيكن وجود نداشت به همين دليل علوي از استقلال جدا شد.
 شايان ذكر است ، بازيكني مورد نظر مدعي شده بود هيچ كس خواستار جدايي وي نيست و علوي مي تواند فصل جديد را با استقلال همراه شود اما صحبت هاي وي به طولي نيانجاميد و اين بازيكن از فهرست حذف شد. سرمربي تيم استقلال به مدير عامل تيم اعلام كرده است نمي تواند بدليل خوشايند بودن حضور يك بازيكن در تمرينات تيم براي برخي شرايط تيمش را تغيير دهد .
وي اعلام كرده است كه كار كردن با شرايط فوق را نمي پذيرد و با اختيار تام تصميم گيري مي كند./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار