آیسیکائیر به هیچ وجه آماتور نیست و در کتاب گینس، رکورد جهانی سریع ‌‌ترین بندبازی را در طول 100 متر به خود اختصاص داده است

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، تفاوت شجاعت و جسارت با حماقت مرز باریکی است که گاهی برای رسیدن به شهرت گم می شود و این بار یک بندباز چینی که قصد داشت از روی سیم معلق بین دو دره عبور کند، نزدیک بود قربانی شجاعت یا حماقت خود شود و در حالی که پایش سر خورد و نزدیک بود به پائین دره پرت شود، نجات یافت.

بر اساس اعلام رسانه های چینی، طول طناب بین دو دره ای که قرار بود وی از آن عبور کند 2297 فوت (700 متر) بود و در شهر پین گیانگ در جنوب چین قرار داشت و این بندباز سعی کرد تا این مسیر پرخطر را با بستن چشم‌هایش هیجان‌انگیزتر به نمایش بگذارد.

این بندباز چینی که نامش آیسیکائیر است بدون داشتن تجهیزات ایمنی حرکات خود را شروع کرده بود که دچار حادثه ‌شد و تنها با استفاده از دست‌هایش توانست به طناب آویزان شده و خود را نجات می‌دهد.



آیسیکائیر پس از سر خوردن ابتدا برای حفظ تعادل خود روی سیم نشست و سپس دوباره شروع به راه رفتن کرد اما دوباره تعادلش را از دست داد و در حال پرت شدن بود که با گرفتن سیم از مرگ حتمی خود جلوگیری کرد چراکه عمق دره 656 فوت (199 متر) بود و شانسی برای زنده ماندن نداشت.

اگرچه بندباز چینی تنها با گذشت 50 دقیقه فقط توانست 131 فوت (92/39 متر) از طناب را طی کند، اما با این وجود چند بار برای حفظ تعادلش روی سیم نشست و اگر می‌توانست برنامه خود را بدون مشکل به پایان برساند بدون شک رکورد جهانی جدیدی را به نام خود به ثبت می ‌رساند.



البته آیسیکائیر به هیچ وجه آماتور نیست و در کتاب گینس، رکورد جهانی سریع ‌‌ترین بندبازی را در طول 100 متر به خود اختصاص داده است و این رکورد را در سال 2009 در زمان 63/44 ثانیه به دست آورده است.
برچسب ها: جسور ، خوش شانس ، بندباز ، جهان ، چین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.