پیشکسوت فوتبال گفت: به نظرم در این دوره از لیگ برتر تیم ساپیا البرز پدیده لیگ برتر می شود چراکه در عین اینکه بسیاری از بازیکنان گذشته خود را حفظ کرده اقدام به جذب چند مهره جدید قوی کرده است.

کاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به نظرم در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر تیم تراکتورسازی تبریز به طور تقریبی توانسته تمام نفرات خوب خود را حفظ کند ضمن اینکه دو سه بازیکن خوب را نیز به جمع بازیکنان خود افزوده است.

وی ادامه داد: تیم پرسپولیس تهران نیز با یارگیری خوبی که داشته است در فصل نقل و انتقالات موفق بوده و باید دید سرمربی این تیم با شروع مسابقات لیگ برتر چگونه عمل می کند و چه طور از بازیکنان این تیم بازی می گیرد.

وی تصریح کرد: در تیم استقلال تهران نیز علیرغم مطرح شدن مسائلي از قبیل مشکلات مالی، یارگیری خوبی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: سپاهانی ها نیز در فصل نقل و انتقالات عملکرد بدی نداشته اند و سپاهان همیشه یکی از مدعیان قهرمانی لیگ بوده است.

در کنار این تیم ها سپاهان نیز در حد و اندازه خود عملکرد خوبی داشته است و تا حد زیادی موفق بوده است و بقیه تیم ها نیز کم و بیش عملکرد بدی نداشته اند.

*تیم ها توازن بهتری یافته اند

محمودی در خصوص تیم های لیگ دوازدهم عنوان داشت: به نظرم در فصل گذشته تنها دو یا سه تیم توانسته بودند در فصل نقل و انتقالات موفق باشند و همان ها نیز در صدر جدول با هم رقابت می کردند ولی در این دوره از مسابقات نسبت به فصل گذشته رقابت فشرده تری در صدر جدول وجود دارد.

وی افزود: تیم های این دوره از لیگ توازن بهتری نسبت به پارسال پیدا کرده اند در سال گذشته تیم بزرگی همچون پرسپولیس بسیار ضعیف عمل کرد و در فصل نقل و انتقالات بد یارگیری کرد در حالی که امسال این تیم ها از بهترین ها بوده است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته استقلال برنده نقل و انتقالات بود و تیمی همچون سایپا بسیار بد عمل کرده بود ولی حالا صدر جدول مملو از تیم هایی است که رقابت خاص و فشرده ای با هم دارند.

وی تأکید داشت: در انتهای جدول نیز 4-3 تیم وجود دارند که از همین حالا می توان پیش بینی کرد که مدعیان اصلی سقوط هستند و آنها درست همان تیم هایی هستند که کار خود را دیر آغاز کرده اند و در تمرینات خود وقفه داشته و نفرات خوبی را جذب تیم خود نکرده اند.

وی بیان داشت این تیم ها فرصت کافی برای هماهنگی بازیکنانشان با هم نداشته اند و این قضیه باعث شده است تا به نظر برسد با آغاز فصل دوازدهم با مشکلات عدیده ای مواجه خواهد بود.

محمودی در خصوص پدیده لیگ برتر نیز بیان داشت: به نظرم تیم سایپا، امسال پدیده لیگ برتر خواهد بود چراکه در عین حفظ بسیاری از مهره های خود اقدام به جذب چند بازیکن قوی کرد و تیم منسجم و منظمی به نظر می رسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم شاهد لیگ برتر قدرتمندی با حضور تیم های با انگیزه باشیم./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار