معاون دفتر هماهنگی امور استان های وزارت جهاد كشاورزی گفت: كارگروه توسعه كشاورزی با احصاء مسائل و مشكلات بخش و ارائه راهكارهای مقتضی، افزایش تولید ملی و تحقق شعار سال را هدفگذاری كرده است.

'سعید هیبتی' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: در راستای فرامین معظم له و تحقق منویات ایشان، دولت دهم با عنایت ویژه به بخش كشاورزی و با تشكیل كارگروه توسعه بخش كشاورزی، نهضتی بزرگ را آغاز كرده است.

وی با بیان اینكه دو موضوع اصلی اشتغال و تولید كه از ضرورت های روز جامعه است در این كارگروه مورد تاكید قرار می گیرند، افزود: این جلسات در استان ها به ریاست استاندار و دبیری رییس سازمان جهاد كشاورزی و در شهرستان ها به ریاست فرماندار و دبیری مدیر جهاد كشاورزی با قوت پیگیری می شود.

هیبتی خاطرنشان كرد: تاكنون اقدامات بسیار خوبی در این راستا در سراسر كشور به انجام رسیده است و ان شاء الله با تعامل، همكاری و هماهنگی مسؤولان و متولیان امر شاهد خیرات و بركات فراوان آن در توسعه، تعالی و بالندگی بخش كشاورزی خواهیم بود.

وی به سفر ماه گذشته 'علیرضا سائلی' مشاور وزیر و مدیر كل امور استان های وزارت جهاد كشاورزی به منطقه و بازدیدهای ایشان اشاره كرد و افزود: با انتقال مسائل و مشكلات بهره برداران بخش كشاورزی این منطقه به مقام عالی وزارت، به دستور وزیر محترم این كارگروه به منظور رفع و رجوع معضلات فراروی بهره برداران در شهرستان تشكیل شده است.

معاون دفتر هماهنگی امور استان های وزارت جهاد كشاورزی تصریح كرد: مسائل و مشكلات فراوانی در بخش كشاورزی فیروزكوه در حوزه های آب و خاك، دام، شیلات، ترویج و آموزش كشاورزی، آبخیزداری، مبارزه با آفات نباتی، تولیدات گیاهی، بیمه محصولات كشاورزی، امور عشایری، تعاونی روستایی، دامپزشكی و . . . وجود دارد كه البته رفع و برطرف سازی بخشی از آنها خارج از توان وزارتخانه است و سعی می شود تا در حد ممكن، مصوبات خوبی برای بالندگی و توسعه بخش كشاورزی شهرستان در نظر گرفته شود./س

برچسب ها: کشاورزی ، کارگروه ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.