به دنبال سیاست های موفقیت آمیز جمهوری اسلامی ایران در بحث تولیدات ملی و استقبال مردم از کالاهای داخلی، آمریکایی ها به تقلید از این سیاست ایرانی به صرافت تولیدات ملی و حمایت از آن افتادند که البته این مسئله از سوی ورزشکاران این کشور مورد استقبال قرار نگرفته است.

قضیه از اینجا آغاز شد که پارلمان ایالات متحده آمریکا به استفاده از لباس های چینی در عرصه ورزش واکنش نشان داد و کمیته ملی المپیک آمریکا تأکید کرد که لباس ورزشکاران این کشور در کارخانه های آمریکا تولید خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری آسنا، در پی واکنش پارلمان ایالات متحده آمریکا به تولید لباس ورزشکاران این کشور در کارخانه های چین و همچنین ابراز نارضایتی مردم این کشور از سیاست اتخاذ شده، اسکات بلک مان رئیس کمیته ملی المپیک آمریکا گفت: برای بازی های زمستانی 2014 که در کشور روسیه برگزار خواهد شد لباس های ورزشکاران در کارخانه های آمریکا تهیه خواهد شد.

به نظر می رسد ورزش آمریکا با توجه به استقبال نکردن ورزشکاران از تولیدات داخلی برا چالش جدید دو برد خواهد شد و شاهد موج جدیدی از اعتراضات در بحث ورزش آمریکا باشیم./ق

برچسب ها: آمریکا ، لباس ، تولید داخل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار