شرايط نامناسب کاري، چهار نفر از هر10 مامور پليس زن در انگليس را به فکر خروج از نيروي پليس اين کشور انداخته است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  روزنامه گاردين،  نتايج يک نظرسنجي در ميان همه اعضاي زن نيروي پليس انگليس و ولز نشان مي دهد، بيش از چهار نفر از هر ده افسر پليس زن در انگليس به علت شرايط نامناسب کار چنان در حرفه شان دچار سرخوردگي شده اند که به طور جدي درصدد ترک شغل شان اند.
طبق نتايج اين نظرسنجي، از جمله علل عمده روحيه ضعيف پرسنل زن ادارات پليس نبود فرصت هاي لازم و انعطاف پذيري در کار و بي توجهي به شرايط خاص زنان به ويژه در دوره بارداري و پس از بچه دار شدن است.
به گفته کارشناسان، همچنين نگراني هايي در مورد  نحوه انتخاب يک کميسر پليس و جنايي وجود دارد.
از ميان سه هزار و 410 پرسش شونده، ميزان قابل ملاحظه 42 درصد گفتند به طور جدي به فکر ترک حرفه شانند.76 درصد کلا درباره آينده کاري شان بد بين بودند و فقط20 درصد از روند امور در ادارات پليس ابراز رضايت کردند.
لرد استيونز کميسر پليس سابق لندن که رياست تحقيقي را درباره آينده نيروي پليس انگليس بر عهده دارد، روز شنبه با  استناد به نتايج اين گزارش از وزاري دولت خواست به «بحران روحيه» در  کانون شغلي حرفه اي پرسنل پليس به طور جدي بپردازند.
استيونز به گاردين گفت که به علت سوالات جدي که نتايج هشدار آميز تحقيقات آنها در مورد نيروي پليس انگليس و ولز مطرح مي سازد،‌ تصميم گرفته است يافته هايشان را قبل از انتشار رسمي آن در  مارس آينده،  در اختيار اين روزنامه قرار دهد. به گفته وي،  بحران روحيه در قلب نيروي پليس انگليس رسيدگي فوري مي طلبد.
در اين نظرسنجي اينترنتي بيش از 30 هزار افسر پليس در ماه مه مورد پرسش قرار گرفتند و به گفته کارشناسان، نتايج آن منعکس کننده حس تشويش عميق در ميان زنان پليس است.
جنيفر براون استاد جرم شناسي دانشکده اقتصاد لندن که اين نظرسنجي را با کمک فدراسيون پليس انجام داد،‌ معتقد است، تشويق افسران زن به ادامه کار در نيروي پليس امري حياتي است چون اغلب آنها افسراني ماهرند و در بسياري موارد عمکردي موثرتر از مردان در برخورد با بي نظمي دارند.
برچسب ها: انگلیس ، زن ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار