جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: طرح امنیت اخلاقی تا زمان رفع دغدغه مردم با حمایت مسئولان و مردم در استان های هدف اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند، سرتیپ احمدرضا رادان، جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور، امروز (25 تیر) در نشست خبری اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی یکی از ماموریت های مهم نیروی انتظامی است تا دغدغه مردم و مسئولان در این زمینه به حداقل برسد.

وی ادامه داد: در این خصوص تلاش شده است تا همواره با روش های جدیدتری نسبت به گذشته عمل کنیم.

جانشین فرمانده نیروی اننظامی کشور با اشاره به اجرای طرح بازآمایش نیروی انتظامی، ادامه داد: تلاش می شود این طرح تا پایان برنامه پنجم توسعه در تمامی استان های کشور اجرایی شود.

وی اجرای طرح پایش کویر در استان های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، یزد و کرمان را در ارتقای امنیت بسیار مهم دانست و گفت: در بحث طرح امنیت اخلاقی و اجتماعی تلاش می شود گروه های هدف با تذکر اولیه در محل اصلاح شوند و در مرحله دوم وضعیت ظاهری افراد در مراکز مخصوصی اصلاح و پس از اخذ تعهد تحویل والدین می شوند.

وی تاکید کرد: میزان افرادی که مود تذکر پلیس در طرح امنیت اخلاقی قرار می گیرند در مقایسه با افراد عفیف و باحجاب جامعه بسیار کم و قابل قیاس نیست.

کشف 100 تن مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون

رادان با تاکید بر اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون یکصد تن انواع مواد مخدر در کشور کشف شده است، افزود: این مقدار نسبت به مشابه سال گذشته 13 درصد رشد داشته است.

وی میزان کشفیات خراسان جنوبی را از ابتدای سال جاری 7 تن ذکر کرد و گفت: هفت درصد از کشفیات مواد مخدر کشور در خراسان جنوبی بوده است.

جانشین فرمانده نیروی اننظامی کشور با تاکید بر اینکه بیشتر مواد مخدر کشف شده از نوع سنتی هستند، تصریح کرد: میزان کشفیات مواد صنعتی گرچه کم بوده ولی میزان تخریب آن بیشتر است.

امنیت مرزهای کشور مطلوب است

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت امنیت مرزهای کشور مطلوب است، افزود: با راه اندازی فرماندهی مرزبانی و تاسیس پاسگاه ها، برجک ها و سنگرهای کمین، در حال حاضر وضعیت امنیت مرزها در کنترل است.

رادان عنوان کرد: در حال حاضر یکی از اولویت های نیروی انتظامی مرزهای جنوب شرق از جمله سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و جنوبی است.

وی اولویت بعد نیروی اننظامی در این خصوص را مرزهای دریایی استان های هرمزگان و بوشهر عنوان کرد و گفت: مرزهای آذربایجان غربی تا کرمانشاه نیز مورد توجه ویژه هستند./س

برچسب ها: ادامه ، طرح ، امنیت ، اخلاقی ، در ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.