از سوی فدراسیون دوچرخه سواری سه ملی پوش رکابزن کشورمان برای حضور در مسابقات المپیک 2012 لندن معرفی شدند و بهنام خسروشاهی قهرمان جوانان آسیا و رکابزن تیم پتروشیمی تبریز شانس حضور در المپیک را با نظر کمیته فنی از دست داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، قادر میزبانی برترین رکابزن آسیا در سالهای گذشته به علت مصدومیت در رقابتهای انتخابی شرکت نکرد.

براین اساس؛ مهدی سهرابی از استان زنجان و امیر زرگری درماده استقامت جاده و علیرضا حقی در ماده تایم تریل به عنوان ملی پوشان کشورمان برای حضور در المپیک لندن انتخاب شدند.

سی امین دوره رقابتهای المپیک از تاریخ 3 الی 21 مرداد ماه سال جاری در 26 رشته ورزشی به میزبانی کشور انگلستان و در شهر لندن برگزار خواهد شد.

رقابتهای دوچرخه سواری این دوره از مسابقات المپیک در دو بخش پیست و جاده از تاریخ 6 الی 16 مردادماه سال 1391 برگزار می گردد که با توجه به کسب سه سهمیه این رقابتها در بخش جاده، رکابزنان کشورمان در تاریخ 6 الی 7 مرداد ماه سال جاری در ماده استقامت جاده به مسافت 250 کیلومتر و در مسیر "The mall " و در تاریخ 10 مرداد ماه در ماده تایم تریل انفرادی به مسافت 44 کیلومتر و در مسیر " Hampton Court Palace- Hampton Court Road " با نمایندگان کشورهای دیگر به رقابت خواهند پرداخت./س

 

برچسب ها: المپیکی ، شانس ، خسروشاهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.