براي زوم نزديک این دوربین بسیار پیشرفته نیز کافي است چشمان خود را کمي نيمه ‌باز کنيد و براي زوم دور بايد کاملا بسته نگاه کرده و خيره شوید!

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، سالهاست از تلاش برای طراحی و تولید دوربین های خانگی در جهان می گذرد و بالغ بر 100 طرح در این زمینه ارائه شده که بیشتر آنها تفاوت زیادی با همدیگر ندارند اما برخی دیگر نیز در کنار تلاش برای ارائه طرحی جدید، فناوری های خاصی نیز تولید و عرضه کرده اند.

در جدیدترین نوع از این تلاش ها، دوربینی توسط محققان فناوری ارائه شده که از یک تکنولوژی خاص بهره می برد و دوربين مذکور بر مبنای تکنولوژی است که کنترل آن تنها به عهده چشمان کاربر است.

ايـن دوربيـن جالب مجهـز بـه فنـاوري EYE Tracking وBiometric Detection براي تصويربرداري است و معنای آن این است که عکس با هر بار چشمک زدن شما گرفته مي‌شود!



از سوی دیگر براي زوم نزديک این دوربین بسیار پیشرفته نیز کافي است چشمان خود را کمي نيمه ‌باز کنيد و براي زوم دور بايد کاملا بسته نگاه کرده و خيره شوید!

اگرچه این دوربین هنوز به طور رسمی به بازار عرضه نشده اما طرفداران خاص خود را پیدا کرده و با توجه به اینکه برای برقراری ارتباط با حسگرهای این دوربین تنها کافي است به صفحه‌ نمايـش ديجيتـالي قرار گرفته در قسمت پشت آن نگاه کنيد، لذا همه سنین می توانند به راحتی با آن کار کنند.
برچسب ها: دوربین ، چشمک ، عکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار