كميته ضد دوپينگ در خصوص شرايط بازيكنان و نوع تمرينات و اقدامات آنها در خصوص مصرف نيروزا حساس تر شده است به همين دليل اقدامات لازم پيش از آغاز ليگ استارت زده شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، مسئولان كميته ضد دوپينگ، پيش از آغاز بازي هاي ليگ با حضور در تمرينات تيم هاي بزرگ اقداماتي رادر خصوص تست از بازيكنان انجام مي دهند و در اين خصوص باشگاه استقلال در اولويت نمايندگان اين كميته قرار گرفت.

به همين دليل چند عضو كميته با حضور در تمرين اين تيم از 4 بازيكن آبي ها تست گرفتند تا مشخص شود پيش از آغاز ليگ اقدام غير اصولي از سوي بازيكنان اين تيم در مورد مصرف مواد نيروزا و مكمل هاي غير قانوني انجام نگرفته است.

مسئولان پس از انتخاب 4 بازيكن استقلال و تست از آرش برهاني ، حنيف عمران زاده ، سياوش اكبر پور و جي لويد ساموئل اعلام كردند در اين خصوص شرايط را متفاوت پيش مي برند و سخت گيري هاي لازم انجام مي شود.

شايان ذكر است، از سوي كميته ضد دوپينگ برنامه جديدي ارائه شده است كه قرار شده به تمام بازيكنان و باشگاه ها ابلاغ شود در اين خصوص نماينده كميته توضيحاتي را به بازيكنان ارائه كرد تا اعضاي تيم پيش از آغاز فصل براساس دانسته ها در خصوص نوع تمرينات و مواد مصرف اقداماتي را انجام دهند كه به ضد خواسته هاي مسئولان نباشد.

شايان ذكر است ، قرارشده هر روز چند بازيكني يك باشگاه مورد آزمايشي قرار بگيرند تا نمونه ها پيش از اغاز ليگ مورد بررسي قرار بگيرد و در اين خصوص اولتيماتوم هاي لازم ارائه شده است ./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار