مجتبي جباري هافبك تيم استقلال كه به اين تيم بازگشته است با شرايطي متفاوتي در اين تيم روبروست اين بازيكن كه فصل قبل كاپيتان اول آبي ها پس از فرهاد مجيدي بود براي فصل جديد با مشكلات جدي روبرو شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، جباري باري بستن بازوبند كاپيتاني تيم استقلال در فصل جديد با مشكلاتي جدي روبرو شده است اين بازيكن شرايط فصل قبل را ندارد زيرا كاپيتان استقلال مشخص شده است و مهدي رحمتي قرار است به عنوان رهبر اين تيم را همراهي كند اين در حالي است كه عنوان مي شد با حضور جباري بازوبند كاپيتاني به عنوان اولين نفر به وي واگذار شود در حاليكه اين اتفاق رخ نمي دهد و مهدي رحمتي همچنان كاپيتان اول آبي هاست جباري بايد با اين شرايط كنار بيايد.

گفتني است، مربيان تيم استقلال در اين رابطه به هماهنگي هاي لازم رسيدند و اعلام كردند كه جباري بدليل حاشيه سازي و مشكلاتي كه فصل قبل براي استقلال ايجاد كرده است شرايط همراهي اين تيم را به عنوان كاپيتان ندارد.

شايان ذكر است، با اينكه اعلام شده است كه مجتبي جباري از اين اتفاق نگران است و خواستار دريافت بازوبند شده است اما قرار نيست اين اتفاق رخ دهد و جباري در اين خصوص اقدامات لازم را انجام دهد.

اعلام شده است كه وي بدليل حاشيه سازي و شرايطي كه ايجاد شده است براي كاپيتاني دچار مشكل شده است.

گفتني است ، مهدي رحمتي در حال حاضر كاپيتان استقلال است و اگر نكونام بيايد بازوبند به وي مي رسد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار