چهارمین مدرسه بركت ،اهدایی مقام معظم رهبری به دانش آموزان كهگیلویه وبویراحمد در روستای 'بوستان' شهرستان باشت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ياسوج، معاون زیربنایی بنیاد بركت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در آیین افتتاح این مدرسه گفت:تاكنون 150مدرسه در كشور از سوی بنیاد بركت احداث شده است.
'محمدرضا شریف نیا' به نقش مدارس احداثی در تامین فضای آموزشی برای دانش آموزان مناطق محروم اشاره كرد وافزود:این ستاد در توسعه دیگر بخشهای زیربنایی نیز مشاركت دارد.
نماینده مردم گچساران، باشت و بوستان در مجلس شورای اسلامی ، بیناد بركت را یك بركت معنوی و فرهنگی دانست و از تلاش این بیناد برای ساخت مدارس در مناطق محروم تشكر كرد.
دكتر 'غلامرضا تاجگردون ' بیناد بركت را یك بنیاد نیكو و مفید به حال محرومان دانست و افزود: وجود فضای آموزشی لازمه پویایی نظام آموزشی پویا است و از این حیث توسعه وتجهیز فضاهای آموزشی این حوزه انتخابیه نیازمند توجه بیشتر است.
مدیركل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس كهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: مدرسه پنج كلاسه بیناد بركت در بوستان با زیربنای 570متر مربع زیربنا، دوهزار و800 متر مربع محوطه سازی و 250 متر دیواركشی با چهار میلیارد ریال اعتبار احداث شده است.
'رضا دیو دیده ' به اهمیت چهار پروژه احداثی بیناد بركت دراین استان اشاره كرد و افزود: سه پروژه دیگر از سوی این بیناد تا قبل از مهر ماه سال جاری افتتاح خواهد شد.
وی گفت: تاكنون 19میلیارد و200 میلیون ریال ازسوی بنیاد بركت به امرمقدس مدرسه سازی در كهگیلویه وبویراحمد هزینه شده است.
این طرح با حضور امام جمعه، فرماندار باشت و جمعی از مسوولان محلی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. /س

برچسب ها: بنیاد ، برکت ، مدرسه ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.