شهردار بومهن گفت: این واحد علاوه بر مقابله با ساخت و ساز های غیرمجاز، 20 مورد رفع اثر بنا های غیرمجاز و 35 مورد همکاری، چهار مورد جلوگیری از تصرف اراضی ملی با واحد های اجرائیات را نیز در کارنامه موفق خود ثبت کرده است.

محمد رضا آهنگران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: خوشبختانه فعالیت واحد کنترل شهرداری بومهن قابل قبول است.

وی ادامه داد: شهرداری بومهن در راستای مقابله با تعدی به حقوق بیت‏ المال از هیچ کوششی دریغ نمی‏ کند.

آهنگران ، این شهر را خطه‏ ای در مسیر توسعه، پیشرفت و برخوردار از موقعیت‏ های ویژه اقتصادی خواند.

شهردار بومهن اضافه کرد: این شهر در مسیر دو شاه‏راه ترانزیتی و پراهمیت مواصلاتی شمال و جنوب کشور یعنی محور هراز و جاده دماوند-فیروزکوه قرار دارد.

وی ادامه داد:  از سوی دیگر بومهن به عنوان آخرین شهر شهرستان تهران در شمال شرق استان تهران مدخل ورودی استان‏های شرقی و شمالی کشور نیز قلمداد می‏شود.

آهنگران اضافه کرد: این شهر از دیرباز تاکنون به دلیل برخورداری از آب و هوایی مناسب در نقش منطقه ییلاقی مجاور پایتخت نیز ایفای نقش می ‏کند.

شهردار بومهن افزود:  وجود شاخص ‏های بارز طبیعی، تاریخی و مذهبی از بومهن شهری مستعد برای توسعه توریسم ساخته است.

وی ، راه ‏اندازی آزادراه تهران-پردیس و توسعه آن تا بومهن از سوی دولت‏ های نهم و دهم را فرصتی دیگر برای توسعه همه‏ جانبه این شهر دانست.

آهنگران ادامه داد: با افتتاح این مسیر مواصلاتی، فاصله بومهن تا پایتخت به 20 کیلومتر تقلیل و عملا این شهر را به تهران متصل کرده است.

شهردار بومهن تصریح کرد: راه‏ اندازی مسیرهای کنارگذر جنوبی و شمالی بومهن در آینده‏ ای نزدیک نیز رفت و آمد در این خطه را با سهولت بیشتری همراه می‏ سازد./س

برچسب ها: غیر مجاز ، بومهن ، مقابله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۱
باسلام
بنده یکی از ساکنان بومهن هستم
متاسفانه شهرداری بومهن اصلا به فکر بافت این شهر نیست راه ها و جاده ها خراب است جمع آوری زباله افتضاح است ساختمان های کوچک و غیر مجاز چهره شهر را خراب کرده است با اینکه فاصله چندانی از رودهن نداریم اما زمین تا آسمان فرق می کند شهردار رودهن خیلی خوب انجام وظیفه می کند.
خواهش میکنیم رسیدگی نمائید.