رقابت های تنیس روی میز قهرمانی آسیا در حالی در جیانگ این برگزار شد که تکلیف تم نوجوانان مشخص شد و جوانان هنوز برای کسب عنوان باید جدال کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم ملی نوجوانان دختر در ادامه رقابت های قهرمانی آسیا رو در روی دو تیم کره جنوبی و سنگاپور قرار گرفتند اما با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شدند و عنوان هشتمی آسیا را کسب کردند.
تیم ملی نوجوانان پسر نیز برای کسب عنوان نهم و دهمی به مصاف تایلند رفتند و موفق شدند حریف خود را با نتیجه 3 بر یک شکست دهند و رده نهم آسیا را از آن خود کنند.
همچنین تیم جوانان پسر صبح امروز 26 تیر ماه با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی دست یافتند آنها برای کسب عنوان پنجم یا ششمی آسیا باید به رقابت بپردازند.
دختران جوان ایران نیز 3 بر صفر از قزاقستان باختند تا مجبور شوند برای به دست آوردن رده یازده و یا دوازده آسیا به مصاف سوریه بروند. رقابت های قهرمانی آسیای تنیس روی میز در رده سنی جوانان و نوجوانان در جیانگ این چین پیگیری است.
 در ادامه رقابت هاي قهرماني آسيا تنيس روي ميز دقايقي پيش در رده سني جوانان به پايان رسيد و تيم جوانان پسر كشورمان عنوان ششم و دختران عنوان يازدهم را كسب كردند.
  تيم ملي جوانان پسر براي كسب عنوان پنجم يا ششمي به مصاف تيم هنگ كنگ رفتند اما با نتيجه 3 بر صفر مغلوب شدند تا  عنوان ششمي آسيا را از آن خود كنند.
تيم جوانان دختر نيز براي يازدهم  و دوازدهمي آسيا با تيم سوريه به جدال پرداختند كه 3 بر 2 به پيروزي رسيدند تا با كسب عنوان يازدهمي آنها در آسيا كار ملي پوشان نوجوان و جوان ايران در رقابت هاي تنيس روي ميز قهرماني آسيا به پايان برسد./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار