طبق توافقات انجام شده، بين حسيني هدايتي و مسئولين نيروي دريايي 2 ميليارد تومان از بدهي هاي اين تيم بايد توسط مالك جديد تيم ملوان پرداخت شود.


 به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران،  بعداز واگذاري 70 درصد از امتياز تيم ملوان به هدايتي مقرر شد وي 2 ميليارد تومان از بدهي هاي اين تيم را پرداخت كند به اين ترتيب بازيكنان تيم ملوان براي حضور پر قدرت در مسابقات ليگ دوازدهم قبل از شروع پول مي گيرند طبق وعده مسولان اين باشگاه بازينكان قبل از بازي اين هفته مقابل درود بخشي از مطالبات فصل قبل و بخشي از قرار داد سال جديد را دريافت خواهند كرد.

 *بازيكن فرانسوي ملوان از فرودگاه باز گردانده شد

 بازيکن فرانسوي مورد نظر باشگاه ملوان كه قرار بود پس از حضور در تمرينات اين تيم با نظر سرمربي ملوان به جمع ملوانان بپيوندد ،‌پس از ورود به کشور به علت اشكال در رواديد به فرانسه باز گردانده شد اين بازيكن حتي فرصت خروج از فرودگاه را هم پيدا نكرد با اين حال به نظر مي رسد وي پس از برطرف شدن مشكل ويزا به ايران و به تمرينات ملوان برگردد.
ملوان در حال حاضر دو جاي خالي دارد و در پي جذب مهاجم و هافبك است با اين حال مسئولان اين تيم در تلاشند بار ديگر اين فرانسوي را به تمرينات ملوان بياورند تا  درصورت رضايت فرهاد پور غلامي او را جذب كنند.
 گفتني است:  تيم ملوان در فصل جديد با توجه به حضور هدايتي خريد هاي خوبي داشته است و برخي ستاره ها را با اين جمع اضافه كرد از اين رو پور غلامي قصد دارد با جذب چند بازيكن خارجي خوب تيمي حرفه اي روانه مسابقات كند../ق

برچسب ها: حسینی ، مسولین ، دریایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار