قرار است جشن اهدای پیراهن های بازیکنان تیم استقلال در مراسمی به اعضای این تیم تحویل داده شود تا بازیکنان با شناخت شماره های خود برای فصل جدید آماده شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران علاوه بر اعضای تیم مربیان و کادر و مسئولان و رسانه ها قرار است، هنرمندان و بازیگران و جمعی از خواننده های کشور نیز در این مراسم حاضر شوند و اعضای تیم را همراهی کنند.

گفتنی است، مسئولان تیم استقلال، کار نهایی را برای هنرمندان تهیه کردند تا آنها را برای مراسم چهارشنبه دعوت کنند البته اعلام شده است اولویت با هنرمندان استقلالی است که رابطه خوبی با اعضای تیم استقلال دارند و اعضای این تیم را در تمرینان و بازیها همراهی کردند.

شایان ذکر است، قرار است از بین هنرمندان، امیر جعفری، سامان گوران، نیما شاهرخ شاهی و چند بازیگر دیگر در این مراسم آبی ها را همراهی کنند، اما این در حالی است که قرار شده در این مراسم علاوه بر بازیگران، خوانندگان استقلالی نیز آبی ها را همراهی کنند و حتی در این مراسم برنامه نیز اجرا شود سال گذشته و در جشن مربوط به اهدای پیراهن ها، مانی رهنما برای حاضرین برنامه اجرا کرد و قرار است برای فصل جدید نیز این اتفاق تکرار شود./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار