دولت بايد براي تقويت سازمانهاي توسعه اي يک گام اساسي بردارد

نايب رييس مجلس شوراي اسلامي گفت:دولت باید از سازمانهای توسعه ای در این برهه از زمان که با فشارهای بین المللی مواجه هستیم حمایت کامل کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ،محمد حسن ابوترابی فرد نايب رييس مجلس شوراي اسلامي مراسم نکوداشت سالگرد تاسیس سازمان ایدرو گفت:در حال حاضر اولویت اول نظام توجه ویژه و جدی به ظرفیت های بالقوه و بالفعل برای رشد و توسعه صنعتی کشور است.

وی افزود:رابطه نفت باید از بودجه و درآمد مملکت قطع شود تا با این تحول حرکت اقتصادی کشور سرعت بیشتری گرفته و شاهد گسترش تولیدات در تمام زمینه ها باشیم.

نايب رييس مجلس شوراي اسلامي تصریح کرد:در این عرصه جایگاه سازمانهای توسعه ای بیش از پیش ارتقاء یافته و این نهادها با بهره گیری از نیروی انسانی توانمند و مجرب می تواند زمینه ساز این جهاد اقتصادی بزرگ باشد.

وی ادامه داد: دولت اجازه دارد تا با تقویت سازمان های توسعه ای از طریق اعمال اصلاحات لازم در اساسنامه و حذف موانع پیشروی این سازمان، این سازمان را در رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده یاری رساند.

وي اعلام كرد : مجلس آماده است تا آنچه كه از ظرفيتهاي مجلس در توان دارد براي ارتقاي سازمان گسترش به كار بندد.

ابوترابي فرد تاكيد كرد : آسيب هاي وارده به ايدرو در شرايط ويژه اقتصادي كشور به هيچ وجه قابل قبول نيست و بايد واگذاري هاي شركت هاي زير مجموعه اين سازمان مبتني بر دانش و تجربه و به طور صحيحي صورت بگيرد .

وي تصريح كرد : در مقطعي از حيات اقتصادي قرار داريم كه سازمانهاي توسعه اي به ويژه  ايدرو نيازمند نگاه ويژه و مجدد است.

برچسب ها: توسعه صنعتی ، مجلس ، ایدرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار