هادي ساعي پر افتخار ترين ورزشكار المپيكي كشورمان كه تجربه حضور در سه المپيك سيدني،‌آتن و پكن را دركارنامه خود دارد اينبار به عنوان مدير فني تيم ملي تكواندو را در بازي هاي المپيك لندن همراهي مي كند.

 هادي ساعي در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: فكر مي كنم تكواندو كاران تيم ملي هم اكنون شرايط حضور در مسابقات تكواندو  المپيك را دارند و به شرايط ايده ال رسيده اند زماني كه محمد باقري معتمد را مي بينم به ياد المپيك 2004  آتن مي افتم كه در آن مسابقات انگيزه و انرژي هم اكنون معتمد را داشتم يوسف كرمي هم من را ياد بازي هاي المپيك 2008 پكن مي اندازه پختگي و تجربه اي كه در بازي هاي المپيك پكن داشتم را هم اكنون كرمي برخوردار است .
 بنابر اين بسيار اميد وار هستيم تا معتمد  و كرمي به آن چيزي كه حقشان است برسند و دوست داريم آنها را روي سكوي المپيك ببينيم زيرا اين دو تلاش زيادي در اردوهاي تيم ملي داشته اند.

*** همه حريفان آناليز شده اند

 وي گفت:  در  حال حاضر تمرينات تيم ملي  در بخش سرعتي  بسيار خوب پيش مي رود و از ملي پوشان و اين شرايط راضي هستيم و اميدوارم تا دو هفته آينده و تا زمان اعزام به بازي هاي المپيك با همين وضعيت خوب دنبال شود.
 وي افزود:  تقريبا هر شب به مدت يك ساعت فيلم بازي حريفان ملي پوشان در المپيك را ارزيابي و آناليز مي كنيم و در تمرينات نقاط ضعف و قوت بازيكنان را بر اساس آن بررسي مي كنيم همه حريفان را مي شناسم و اميدوارم بتوانيم اين برنامه ريزي در تمرينات را در مسابقات پياده كنيم.

*** برخي ها به دليل منافع شخصي مغرضانه عمل مي كنند

 مدير فني تيم ملي تكواندو در خصوص شايعه ممنوع المصاحبه بودن اعضاي تيم ملي گفت: بازيكنان تيم ملي ممنوع المصاحبه نيستند و با رسانه ها صحبت مي كنند و مشكلي دراين خصوص وجود ندارد اما برخي ها كه كم لطف هستند و برايشان هيچ چيز مهم نيست به جز منافع شخصي اينطور حرف مي زنند و شايعه سازي مي كنند در صورتيكه نبايد فقط منافع شخصي را در نظر بگيرند و در اين شرايط بايد به فكر منافع ملي باشند.


*** حاجي پور بايد به خود باوري المپيك برسد

 ساعي تصريح كرد:  سوسن حاجي پور به خوبي تمرين مي كند وشرايط مناسبي دارد وي بايد خود را در المپيك  لندن باور كند تا بتواند بازي هاي شايسته اي را از خود به نمايش بگذارد.
حاجي پور با تمريناتي كه داشته پيشرفت خوبي كرده و مي تواند موفق باشد/با

 

برچسب ها: تکواندو ، المپیک ، ساعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار