وی با بیان اینکه ورود این تاکسی ها به ناوگان تاکسی ها برای خودروسازان نیز توجیه اقتصادی دارد بیان کرد: آنچه تولید پژو را سودآور می کند، تولید انبوه آن برای ناوگان تاکسیرانی است.
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تصریح کرد: سمند و پژو دارای 60 تا 70 نمره منفی هستند و مناسب ناوگان تاکسیرانی پایتخت نیستند و خودروهایی که برای تاکسی استفاده می شوند، باید استفاده باشند.
وی با اشاره به مشکلات سوخت تاکسیرانان افزود: اگر در مقابل افزایش قیمت سوخت به تاکسیرانان، تسهیلاتی ارائه شود رانندگان دوست ندارند کرایه ها را افزایش دهند.
بافنده اذعان کرد: 10 هزار تاکسی در سال های گذشته دو گانه سوز شده اند اما متاسفانه جایگاه های سخت هیچ تغییری نکرده و تاکسیرانان مجبورند روزانه 3 ساعت در صف های گاز معطل بمانند.
وی گفت: ما کمبود تاکسی در ناوگان تاکسیرانی تهران نداریم بلکه روزانه 15 هزار تاکسی که 2 برابر ناوگان تاکسیرانی شهر است در صف سوخت معطل می مانند.
بافنده خاطر نشان کرد: هنوز تعدادی از متقاضیان تبدیل مسافربرهای شخصی به تاکسی باقی مانده که پس از پذیرفتن 2 شرط تاکسیرانی که یکی تبدیل پلاک سفید به پلاک تاکسی و دیگری نوبودن خودروست می توانند به تاکسی تبدیل شود./ز