مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر گفت: به منظور توسعه توان تولید و ایجاد ظرفیتهای بیشتر اشتغال در بخش کشاورزی، کارگروه توسعه بخش کشاورزی در این شهرستان تشکیل شده است.

ابراهیم داوری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان اظهار کرد: جهاد کشاورزی این شهرستان در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی بخش‌ کشاورزی شهرستان از هیچ تلاشی کوتاهی نکرده است.
وی افزود: جهاد کشاورزی خرمشهر حمایت از کشاورزان منطقه را در راستای تعالی بخش کشاورزی این شهرستان در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر با بیان اینکه به منظور توسعه توان تولید و ایجاد ظرفیتهای بیشتر اشتغال در بخش کشاورزی، کارگروه توسعه بخش کشاورزی در این شهرستان تشکیل شده است، تصریح کرد: این کارگروه بیش از 260 طرح کشاورزی را برای توسعه این بخش شهرستان خرمشهر به تصویب رسانده است.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت اقتصاد، ارتقا و شکوفایی دیگر بخشهای اجرایی منطقه را در پی خواهد داشت، گفت: این طرحها با اعتباری بالغ بر 355 میلیارد ریال و انتقال 867 نفر در بخشهای دام و طیور، شیلات، طرحهای کوچک کشاورزی و صنایع تبدیلی و دامپزشکی به تصویب رسیده است.

داوری بیان کرد: امیدواریم با اجرای بهینه این طرح منطقه و تعامل مضاعف کشاورزان و شهروندان، شاهد اشتغالزای موثری در شهرستان و پیشرفت و رونق کشاورزی چون روزهای پیش از جنگ تحمیلی باشیم./س
برچسب ها: کارگروه ، توسعه ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محمدشهيدشوقي
۱۹:۵۸ ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
باسلام : من باتمام قوا مخوام در بخش كشاورزي خرمشهر فعاليت كنم لطفامرا راهنمايي كنيد من ساكن خرمشهر هستم باتشكر وسپاس فراوان