سرپرست دفتر هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی خراسان‌رضوی از برگزاری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت در مشهد خبر داد


 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی، یوسف امینی از برگزاری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت در مشهد خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در دهه سوم ماه مبارک رمضان در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

امینی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با برگزاری این نمایشگاه به محضر قرآن ادای دین کنیم و قدم ناچیز در راه توسعه معارف قرآن کریم و عمومی کردن فرهنگ قرآن برداریم.

سرپرست دفتر توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی گفت: فراخوان نمایشگاه منتشر شده است و تمام ادارات، نهادها، موسسات، انتشارات و هنرمندان فعال در حوزه قرآن و عترت می‌توانند ضمن شرکت در نمایشگاه تمام آثار، محصولات و دستاوردهای حوزه قرآن و عترت خود را ارائه کنند.

در ادامه جلسه سید سعید سرابی معاون فرهنگی ارشاد خراسان‌رضوی و دبیر نمایشگاه گزارشی از بخش‌های مختلف نمایشگاه ارائه کرد.

وی تبلیغات، محافل و نشست‌ها، موسسات و تشکل‌های قرآنی، ادارات، نهادها و سازمان‌ها، هنری، کودک و نوجوان، نشر الکترونیک، نشر مکتوب، مطبوعات دینی، بصیرت و جنگ‌نرم، بیداری اسلامی، تدبر در قرآن، داستان‌های قرآنی، فیلم‌های قرآنی و ایده‌پردازی قرآنی از بخش‌های هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت است.

وی همچنین از حضور مطبوعات و خبرگزاری‌ها در این نمایشگاه خبر داد و افزود: رسانه‌های علاقه‌مند می‌توانند در نمایشگاه در قالب میز مطبوعات حضور داشته باشند و از رسانه‌های برتر در عرصه اطلاع‌رسانی نمایشگاه در مراسم اختتامیه تقدیر می‌شود. /س

برچسب ها: رمضان ، قرآن ، خراسان رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.