نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: نبود زیرساخت‌های راه و ترابری مانع توسعه استان اردبیل شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  اردبيل منصور حقیقت‌‌پور افزود: در استان اردبیل در بحث عمرانی با کمبود زیرساخت‌ها به ویژه راه و ترابری روبرو هستیم.

عضو فراکسیون رهروان ولایت گفت:مااز راه و راه آهن مناسب که حجم عمده‌ای از تبادل اقتصادی را انجام می‌دهد غفلت کردیم و از توسعه آنها عقب ماندیم.

این نماینده مجلس ضرورت تکمیل راه آهن اردبیل و اتصال آن به شکل بین المللی به حوزه قفقاز را از پیگیری‌های جدی نمایندگان برشمرد و افزود: در این زمینه در مجمع نمایندگان استان کمیته‌های کاری تعیین شده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در خصوص اولویت پیگیری‌ها با هدف توسعه استان اردبیل گفت: مهمترین بحثی که در استان اردبیل در توسعه اقتصادی در بخش‌های صنعت، کشاورزی، گردشگری و خدمات مد نظر است استفاده از ظرفیت‌های ممتاز استان اردبیل است که در چهار حوزه یاد شده می‌توانیم آنها را احیا کرده و به معضلات و مشکلات متعدد پایان دهیم.

عضو فراکسیون رهروان ولایت در ادامه افزود: توسعه اقتصادی منطقه باید بر پایه تولید و افزایش واقعی در حوزه‌‌های مختلف اتفاق بیفتد./س  

برچسب ها: اردبیل ، راه ، ترابری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.