هدیه قرآنی رسانه ملی درماه مبارک رمضان به مشتاقان کلام وحی

محمدحسین محمدزاده اعلام کرد: همزمان با آغاز ماه مبارك رمضان راديو تلاوت آغاز به کار می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از روابط عمومی رادیو قرآن, محمدحسین  محمدزاده مدیر رادیو قرآن  ضمن اعلام این خبر گفت: رادیو تلاوت  هدیه رسانه ملی به مشتاقان کلام وحی است که درماه مبارک رمضان  به طور24ساعته  آغاز به کار می کند.
وی افزود: رادیو تلاوت"  کانال دوم شبکه رادیویی قرآن است که به صورت تخصصی مبادرت به پخش تلاوت خواهد کرد.
مدیر رادیو قرآن گفت: این رادیو که هدیه  رسانه ملی به مشتاقان قرآنی است، با هدف اشاعه فرهنگ قرآن خوانی و تشویق و ترغیب علاقه مندان به قرائت قرآن، از روز اول ماه مبارک رمضان 91 آغاز بکار خواهد کرد و تا انتهای این ماه میهمان خانه ها و دلهای رمضانیان خواهد بود.
محمدزاده با بیان اینکه تلاوتهای قاریان ایرانی و دیگر کشورهای جهان اسلام بصورت ترتیل، تحقیق و مجلسی به همراه ارائه محتوایی در خصوص شأن نزول آیات و سوره ها  در رادیو تلاوت پخش می شود گفت: معرفی قاریان با اعلام زمان و مکان اجرای تلاوت های پخش شده، تشکیل دهنده بخشهای اصلی برنامه های رادیو تلاوت است.
وی افزود: پخش تلاوت های متنوع، جذاب و شنیدنی از قاریان ممتاز و بین المللی ایران و جهان اسلام از دیگر بخشهای این رادیو است.
با توجه به توصیه ها و آیات و روایات متعددی که در زمینه تلاوت یا گوش فرادادن به قرائت قرآن کریم شده است، "رادیو تلاوت" فرصت مناسبی برای برنامه ریزی و تنظیم وقت مخاطبان به منظور ختم قرآن کریم در ماه مبارک رمضان است./م

محمدزاده تصریح کرد:  رادیو تلاوت از آغاز ماه مبارک رمضان با پخش  بهترین و زیباترین تلاوت های قاریان برجسته ایران و جهان اسلام مهمان خانه  علاقمندان و روزه داران است.
شایان ذکر است  علاقمندان در استان تهران می توانند  شنونده  این رادیو بر روی موج  اف ام ردیف 101.5 مگاهرتز باشند.
برچسب ها: رادیو ، قرآن ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار