"دوربين 7" عنوان برنامه‌اي به كارگرداني و تهيه‌كنندگي محمد خدادي كه همزمان با فرارسيدن ماه ضيافت الهي به استقبال از اين ماه پربركت مي‌رود.

محمد خدادي،تهيه‌كننده اين برنامه در گفتگو با خبرنگار بخش راديو وتلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه "دوربين 7" با محوريت بخش آموزه ها و آداب ماه رمضان در اين ايام به سراغ افرادي در حرفه و مشاغل مختلفي چون اورژانس،پليس،آتش‌نشاني،رسانه ملي،مراكز آموزشي رفته و گفتگويي صميمي از عملكرد آنان درماه ميهماني خدا به مخاطبان ارائه مي دهيم.
وي اظهارداشت:اين برنامه كه در 5 نوبت در روز از شبكه آموزش پخش مي‌شود با برپايي جشن گلريزان براي افرادي كه بنا به دلايلي از جمله ديه در زندان هستند نيز ياري مي‌رساند.
همچنين؛دوربين برنامه "دوربين 7" به مراكز خيريه مختلفي كه در سطح شهر وجوددارد رفته و پيرامون فعاليت‌هاي اين مراكز فرهنگي و موضوعاتي چون تندرستي و سلامت در روزه گرفتن نيز گفتگو مي‌كند.
تهيه كننده برنامه "آفتاب مهرباني" گفت:يكي ديگر از آيتم‌هاي جديد اين برنامه با عنوان "دل نوشته‌هاي شما در ماه مبارك" بوده كه در قالب زيرنويس به مخاطب ارائه مي‌شود.همچنين مخاطبان مي‌توانند با ثبت تصاوير متفاوت با محتوا و مضمون ماه مبارك رمضان در اين مسابقه شركت كنند.
وي خاطرنشان كرد:عليرضا تهراني،‌فرشيد فتحي،حميدرضا بهبان و سيد محمد جعفريان از گزارشگران اين برنامه هستند كه در اين برنامه همراه شما خواهند بود./ه
برچسب ها: دوربین ، استقبال ، ماه خدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار