دبير سياسي اتحاديه اول دانشگاه آزاد با بيان اينکه مي‌خواستيم با اين حرکت دانشجو را سورپرايز کنيم، گفت: اين کار را با هماهنگي دبيرخانه تشکل‌هاي دانشگاه آزاد انجام داديم.

اميرمحمد مسجدي دبير سياسي اتحاديه اول دانشگاه آزاد اسلامي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در توضيح عملکرد ناهماهنگ در برنامه "اولين نشست کميته مشاوران و کارمندان دانشگاه آزاد" که حاشيه‌هايي را در پي داشت،‌ گفت: فعالين دانشجويي با هدف حمايت از فرهاد دانشجو در برابر مشکلاتي که در دانشگاه آزاد وجود دارد، تصميم گرفتند با ورود در جلسه مشاوران حمايت خود را از وي اعلام کنند.

مسجدي با بيان اينکه قرار بود اين برنامه کاملا هماهنگ شده انجام شود، اظهارداشت: بنا بود با ورود ما به جلسه، رئيس دانشگاه آزاد چند لحظه تأمل کند و براي دانشجويان صحبت کند؛ اما با حضور عوامل ناشناس جلسه متشنج شده و از حالت عادي خارج شد؛ تا جايي که براساس اتفاقاتي که قابل بيان نيست، تيم حفاظت از رياست دانشگاه تصميم گرفتند که وي را از جلسه خارج کنند.

دبير سياسي اتحاديه اول دانشگاه آزاد با بيان اينکه قبل از اتمام جلسه مشاوران، نيروهاي ولايتمدار با شعار "ياحسين"، "ما اهل کوفه نيستيم علي تنها بماند" و "مرگ بر ضد ولايت فقيه" در سطح نمايشگاه به راهپيمايي پرداختند، تصريح کرد: اين حرکت حاوي اين پيام بود که هر کس در خط رهبري حرکت مي کند مورد حمايت دانشجويان است. و اگر از خط خارج شود،‌ مانند ديگر مسئولاني که از خط خارج شدند، هيچ حمايتي را از جانب دانشجويان دريافت نمي کنند.

وي اضافه کرد: بچه‌ها از خوزستان، فارس، سيستان و بلوچستان، اردبيل طي مسير کرده بودند تا با فرهاد دانشجو ديدار کنند و اين اتفاقات موجب ناراحتي آنان نيز شده است و حال در صدد هستيم تا جلسه اي را براي ديدار صميمانه با رئيس دانشگاه آزاد تدارک ببينيم.

مسجدي در توضيح اينکه حضور دانشجويان در برنامه مشاوران کاملا هماهنگ شده و با مجوز بوده، گفت: سالن همايش ميلاد تا ساعت 14 تحت اجاره دانشگاه آزاد بود که ساعت 11:15 قرار بود برنامه شوراي مشاوره کارمندان تمام شده و سالن خالي شود و بعد از آن با آمدن بچه هاي ما به جايگاه، برنامه ادامه پيدا کند و اين کار کاملا هماهنگ شده بود.

دبير سياسي اتحاديه اول دانشگاه آزاد اسلامي با بيان اينکه قصد داشتيم با اين حرکت رئيس دانشگاه را سورپرايز کنيم و براي آن يک هفته هماهنگي انجام داده بوديم،‌ تصريح کرد: دبيرخانه تشکل‌هاي دانشگاه آزاد در جواب به بيش از 20 نامه ما گفته بود که انجام اين کار مانعي ندارد.

وي اضافه کرد: چند تشکل و اتحاديه دانشجويي دانشگاه آزاد در جلسات حضور داشتند و مؤيد اين مسأله هستند که قرار بود اين کار در قالب يک گردهمايي و با مجوز رسمي از هيأت نظارت دانشگاه آزاد، برگزار شود و مجتبي اکبري مدير کل دبيرخانه تشکل ها هم در آن سخنراني کند.

مسجدي خاطرنشان کرد: ناهماهنگي‌ها از سوي کساني صورت گرفت که نسبت به رياست جديد دانشگاه آزاد بغض داشتند. چرا که فرهاد دانشجو به محض ورود، از ما تشکر و پرچم "يا حسيني" را به عنوان هديه از ما قبول کرد.
انتهار پيام/ر
برچسب ها: دانشجو ، تشکل ، اتحادیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار